Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع 27 ساله شیاطین سرخ خودش را مستحق چنین چیزی نمی‌داند.

طرفداری- فیل جونز نمی‌خواهد بازی بزرگداشتی به پاس ده سال حضور او در منچستریونایتد ترتیب داده شود.

به گزارش اتلتیک، بر حسب رسمی در منچستریونایتد، برای هر بازیکنی که به مدت یک دهه در این باشگاه حضور داشته باشد، یک مسابقه بزرگداشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جونز در ژوئن 2011 در ازای مبلغی که 16.5 میلیون پوند برآورد می‌شود، از بلکبرن به منچستریونایتد پیوست. در آخرین قرارداد او که یکی از با سابقه‌ترین بازیکنان یونایتد محسوب می‌شود، برگزاری مسابقه‌ای برای قدردانی از این بازیکن پیش بینی شد اما خود او گفته است که علاقه‌ای به این موضوع ندارد. جونز که ظاهرا از نارضایتی طرفداران تیمش نسبت به خود مطلع است، در جدیدترین اشتباه مهلک خود، روی گل اول شفیلد یونایتد به منچستریونایتد در هفته سیزدهم لیگ برتر اشتباه کرد. شیاطین سرخ در آن بازی با وجود جبران دو گل خورده و حتی پیش افتادن از حریف خود، در نهایت به تساوی 3-3 رضایت دادند. او چندی پیش در مصاحبه‌ای با سایت گل گفته بود اگر بازی بزرگداشتی برای او ترتیب داده شود، فط پدر و مادرش برای دیدن آن بازی به ورزشگاه خواهند آمد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم

اریک تن هاخ معتقد است تیمش با وجود مشکلات در توان خودش فوتبال بازی می‌کند. 

طرفداری | منچستریونایتد مقابل بورنموث به تساوی 2-2 رسید.

هفته سی و سوم لیگ برتر با شکست سنگین تاتنهام مقابل نیوکاسل آغاز شد تا منچستریونایتد با روحیه بالایی به مصاف بورنموث برود. با وجود امیدواری اولیه، شیاطین سرخ در ویتالیتی حرفی برای گفتن نداشتند و با تک امتیازی که کسب کردند، راهی رتبه هفتم شدند. اریک تن هاخ در واکنش اولیه به بازی تیمش گفت:

سال‌هاست در فوتبال هستم، بازیکنان انگیزه بالایی دارند اما سازماندهی درست نبود و توپ‌هایی را از دست دادیم که نباید از دست می‌دادیم. ما می‌دانیم که باید برنده شویم. می‌خواهیم بجنگیم و برای رسیدن به رده‌های بالا رقابت کنیم. تیم ما کاراکتر دارد، دو بار شکست را تغییر دادیم. خودتان بازی را دیدید، در نیمه اول با مشکل مواجه شدیم، هری مگوایر هم مشکل داشت، اما او بر این مشکلات غلبه کرد چون به او نیاز داشتیم. نیمه دوم بهتر بود، دو بار بازگشتیم که نکته مثبتی است. روحیه تیمی خوب است ولی در نهایت می‌تونستیم خونسردتر و آرام‌تر بازی کرده و موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم.

سرمربی منچستریونایتد در مورد برونو فرناندز ادامه داد:

او دو گل به ثمر رساند و بسیار خلاقانه بازی کرد. درست است که او انرژی زیادی به تیم می‌دهد. او مانند یک کاپیتان عمل می‌کند، شور و نشاط را به تیم تزریق می‌کند و ما از این بابت بسیار راضی هستیم. ما همه ناامید هستیم، اما او این احساس را به درستی بیان می‌کند. ما باید بازی‌های خود را ببریم و در چند بازی اخیر امتیازهای غیرضروری زیادی را از دست داده‌ایم.

پنالتی بورنموث تبدیل به ضربه ایستگاهی شد. تن هاخ چه نظری دارد؟

این پنالتی نبود، به طور قطع. ما در چهار بازی اخیر سه پنالتی داده‌ایم که همه آنها جای بحث دارند. پنالتی که امروز به سود ما گرفته شد نیز قابل بحث بود. 

 هوادران منچستریونایتد باید صبور باشند؟

این به خودشان بستگی دارد، اما واقعیت این است که با تمام مشکلاتی که داریم، در حد توانمان بازی می‌کنیم. ما می‌توانیم بسیار خوب و در حد استانداردهای خودمان بازی کنیم، به شرطی که همه در بهترین فرم باشند، اما باید این عملکرد را برای کل ۹۰ دقیقه حفظ کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد
  • ببینید | گریه‌های ماهور الوند از دیدن سکانسی عاشقانه با بازی زانیار خسروی
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • برگزاری مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • مهدی کوشکی: به خاطر توهین ریحانه پارسا به مادرم ازدواج نکردیم
  • برگزاری دو آیین بزرگداشت برای دو سینماگر فقید
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم
  • تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم
  • خلاصه بازی بورنموث 2-2 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی بورنموث ۲ - منچستریونایتد ۲