Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الثوره یمن، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن ایمان مردم این کشور به هویت خود را عامل استقلال دانست.

بر این اساس، محمد علی الحوثی در بیانیه‌ای به مناسبت نزدیک شدن سالگرد استقلال این کشور تاکید کرد ایمان مردم یمن به هویت خود عامل استقلال آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین هدف استعمار این است که ملت یمن را از هویت مستقل خود تهی کند. استعمار بر اساس همین باور‌ها، ارزش‌ها و اصول ملت یمن را هدف قرار داد هرچند در برابر هویت جهادی ملت یمن شکست خورد، هویتی که جوانان یمنی را در دفاع از میهن خود پایدار و در دفاع از ملت خود جان بر کف ساخته است، زیرا هویت آنان مخالف مزدوری، نوکری و خواری است و بر همین اساس اعلام کرده اند تا پیروزی به نبرد ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: کسانی که اتفاقات و حوادثی را که از هنگام جنگ جهانی تا به امروز بر منطقه رفته است، خوانده باشند به خوبی می‌دانند ملت‌هایی که از اهمیت گذشته خود آگاهی کامل دارند و به تاریخ و مبارزه فرزندانشان افتخار می‌کنند هرگز مغلوب استعمار نشده اند و آنگونه که خود می‌خواهند زیسته اند نه آنگونه که دشمنانشان می‌خواهند. ما وقتی تجارب گذشته قهرمانان یمنی را به یاد می‌آوریم اهمیت مرحله کنونی را به خوبی درک می‌کنیم، مرحله‌ای که در آن در برابر تجاوز آمریکایی- سعودی- اماراتی و همپیمانان جنایتکار آن‌ها ایستاده ایم.

این مقام یمنی تصریح کرد: آنان که داستان جهاد پدران خود و دفاع و مبارزه آنان را از خانواده، تاریخ و بزرگان قبیله و سرزمین خود شنیده باشند هرگز به دامان دشمنان روی نمی‌آورند، زیرا تاریخ و تمدنی دارند که به آن افتخار می‌کنند. چنین افرادی هرگز سرسپرده حاکمان کشور‌های عربی و اسلامی نخواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار ظهر چهارشنبه در جلسه هفته سلامت که در دفتر امام جمعه برگزار شد ضمن تشکر از مدافعین سلامت و تببین و روشنگری اقدامات انجام شده اظهار کرد: جمعیت به عنوان عاملی مؤثر در شکل‌دهی به قدرت کشورها به‌ویژه در ابعاد نظامی، سیاسی، بهداشتی و اقتصادی مطرح است به طوری که رشد جمعیت در یک جامعه و کشور به معنای قدرت بیشتر حاکمان به شمار می‌آید.

وی افزود: مقوله جمعیت یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار ملی در هر کشور است که نیل به اهداف مهم ملی و نقش‌آفرینی در مناسبات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی جهان امروز بدون توجه به این مؤلفه ممکن نیست.

امام جمعه مشگین شهر بحث بهداشت و دهان را یادآور شد و گفت: از اینکه مدافعان سلامت تلاش برای سلامت مردم می‌کنند مایه مباهات و مجاهدت به معنای واقعی است.

وی به احیای مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین سلامت کشور به عنوان یک سازمان مردم نهاد با هدف فراهم آمدن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت کشور و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و هدایت این کمک‌ها به اولویت‌های ملی در حوزه سلامت، نقش ارزشمندی دارند.

حجت الاسلام باوقاربا اشاره به برنامه ریزی سفیران سلامت در خانواده اشاره کرد و افزود: نقش مردم در مراقبت از سلامت خود و اعضای خانواده برای سالم زیستن، مدیریت ناخوشی‌های جزیی، مدیریت بیماری‌های مزمن و حاد روز به روز در حال افزایش است که با اجرای برنامه ملی خود مراقبتی به ویژه خود مراقبتی فردی که تاکید بر جذب سفیران سلامت خانواده است.

کد خبر 6087756

دیگر خبرها

  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد