Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش چراغی‌پور بازیگر سریال «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت با اشاره به حضور خود در هر سه فصل این سریال، گفت: شخصیت آقای امیری در طول مدت چند ساله این سریال هیچ تغییری نکرده است و فقط اتفاق‌ها و موقعیت‌های این آدم و اطرافیان در راستای خط اصلی قصه به این سریال اضافه شده است.

وی ادامه داد: در این سریال هیچ کدام از شخصیت‌ها تغییر جدی شخصیتی نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیر از سه شخصیت جوان اصلی که قبلا لیسانس داشتند و در حال حاضر مشغول اخذ مدرک فوق لیسانس شده‌اند، مابقی کاراکترها تغییر محسوسی نداشتند.

این بازیگر در ادامه نیز با اشاره به بازخوردهای مردم از این سریال بیان داشت: مردم به دلیل سابقه ذهنی که در این دو فصل از این سریال داشتند خیلی مشتاق و منتظر بودند که چه زمانی این سریال پخش خواهد شد. الان هم که سریال پخش شده خوشبختانه ارتباط خوبی با سریال گرفته اند که از بازخوردها کاملا مشخص است.

بازیگر سریال «بچه مهندس» در ادامه درباره اینکه سریال‌های طنز چقدر پتانسیل ادامه‌دار شدن دارد؟، بیان داشت: اگر سریال‌های طنز استخوان بندی موضوعی محکمی داشته باشند و شخصیت‌ها به درستی در قصه تعریف شده باشند، می‌تواند تا یکسال هم ادامه داشته باشد. هرچند تجربه‌های ۹۰ شبی هم در سریال‌های طنز داشتیم که بسیار موفق بودند.

وی ادامه داد: مردم ما به دنبال نشاط و شادی هستند و دوست دارند وقتی از بیرون به خانه می‌آیند فارغ از مسائل روزمره حال و هوایشان عوض شود و لااقل یکساعت رها از شرایط روزمره حالشان خوب شود. به شرطی که این قصه‌ها ساختار محکم و درست داشته باشند و صرف اینکه بخواهند به هر قیمتی بخنداند نباشد.

این بازیگر با اشاره به توانایی صحت در کارگردانی طنز نیز افزود: سروش صحت در لیسانسه‌ها نشان داد که می‌توان مردم را بدون استفاده از لودگی خنداند و سریالی را مطابق با تعریف کمدی و طنز به مخاطب ارائه داد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1325714

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران فوق لیسانسه ها ایالات متحده آمریکا عراق آلودگی هوا دونالد ترامپ بنزین سهمیه بندی بنزین نجف اشرف اغتشاش ناآرامی کنسولگری ایران در نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سلمان فارسی» چه خبر؟

پیگیری‌های خبرنگاران حاکی از آن است عوامل سریال «سلمان فارسی» فاز ایران باستان را ادامه می‌دهند.

به گزارش فارس، در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود.

این فصل از نیمه‌مرداد ۱۴۰۲ در شهرک غزالی آغاز شد و پس از آن بخش‌های کوهستانی را که قسمت‌های زمستانی سریال می‌شود در شاهرود تصویربرداری شد.

این سریال با آغاز سال ۱۴۰۳ و فصل بهار مجددا به شهرک غزالی بازگشته است و با محوریت مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از این کار در سمنان ادامه یابد.

همچنین احسان ناظم بکایی روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» نیز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حجم بالای حضور بازیگران در این فصل گفت: فصل ایران باستان پر بازیگرترین فصل این سریال است و ۶۰ بازیگر به «سلمان» اضافه می‌شود.

ناظم بکایی با بیان اینکه بهار و تابستان پر خبری خواهیم داشت خاطرنشان کرد: به‌مرور نام این ۶۰ بازیگر اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است سریال «سلمان فارسی» در سه دوران تاریخی امپراتوری بیزانس، امپراتوری ساسانی و صدر اسلام به تصویر می‌کشد.

این سریال ۶۰ قسمتی که توسط داوود میرباقری در حال ساخت است از ۱۰ دی ۱۳۹۸ آغاز شد و انتظار می‌رود پخش «سلمان فارسی» از سال ۱۴۰۵ آغاز شود.

ازجمله بازیگران این سریال که تاکنون نام آن‌ها رسانه‌ای شده است می‌توان به علیرضا شجاع نوری، فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، داریوش فرهنگ، علی دهکردی، احترام برومند، ستاره اسکندری، چنگیز جلیلوند و تورج نصر و... اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • بالاگرفتن نقدها به سریال‌های رمضانی/ هیس هیچی نیس!
  • کدام داروها را می توان بدون نسخه خرید؟ | زمانی که باید مصرف داروهای OTC را قطع کنید
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید