Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@01:36:57 GMT

واژگونی اتوبوس در محور سمنان-دامغان با یک فوتی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۸۰۲۳

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مظفر محمدخانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۳:۳۶ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس در محور سمنان- دامغان دچار واژگونی شد.

وی انحراف از جاده و برخورد با مانع اتوبوس را عامل ایجاد این تصادف دانست و ادامه داد: این سانحه در کیلومتر ۹۷ محور سمنان- دامغان رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از اعزام تیم‌های عملیاتی به محل حادثه برای امدادرسانی خبر داد و ساعت پایان عملیات امدادرسانی را ۶ صبح اعلام کرد.

محمدخانی تعداد حادثه‌دیدگان این تصادف را ۲۹ نفر عنوان کرد و گفت: این سانحه رانندگی منجر به فوت یک نفر شده است.

وی بیان کرد: رهاسازی حادثه‌دیدگان و ارائه کمک‌های اولیه سرپایی انجام شد و انتقال مصدومان توسط عوامل امدادی هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان دیگر سازمان‌های همکار در امدادرسانی به این حادثه را اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس راه، نیروی انتظامی و شهرداری دانست و ادامه داد: پایگاه عامل جمعیت هلال احمر در این عملیات، پایگاه امداد جاده‌ای نعیم‌آباد بوده است.

محمدخانی خاطرنشان کرد: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در این عملیات، مجید حکیمی، امیرحسین فراتی، وحید غزالی و محمد نظربیکی بوده‌اند.

تقی کبیری، رئیس پلیس راه استان سمنان نیز در این زمینه گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری تهران- مشهد در محور سمنان- دامغان از جاده خارج شد که این سانحه یک کشته و هفت مصدوم برجای گذاشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم جوکر لایحه بودجه 99 زلزله آلبانی سیف الله یزدانی استیضاح زنگنه یارانه حمایتی آنفولانزا مقتدی صدر سید ابوالفضل میرمحمدی واژگونی اتوبوس جمعیت هلال احمر محور سمنان دامغان فیلم جوکر لایحه بودجه 99 زلزله آلبانی سیف الله یزدانی استیضاح زنگنه یارانه حمایتی آنفولانزا مقتدی صدر سید ابوالفضل میرمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز ۷ فروردین ماه ساعت ۱۷:۱۲ دقیقه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله بلافاصله ۲ تیم پایگاه امداد و نجات شباب به همراه تیم امداد و نجات سه راهی کارزان به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: این حادثه ۱۱ مصدوم و یک فوتی داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، دو نفر از مصدومین حادثه توسط نیروهای هلال احمر و مابقی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

کد خبر 6063112

دیگر خبرها

  • ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه
  • تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا با ۹ فوتی در سمنان
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • افزایش تعداد فوتی های تصادف در سمنان به ۹ نفر
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت
  • یک فوتی درتصادف محور پلدشت- سد ارس