Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کرمان از پاسخگویی رئیس دیوان عالی کشور به درخواست‌های مردمی ۱۲۴نفر از شهروندان با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) کرمان خبر داد. تاریخ انتشار: 10:44 - 08 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۹۸۹

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان بیان کرد: شامگاه شب گذشته و همزمان با هفته بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) کرمان به درخواست‌های مردمی ۱۲۴نفر از شهروندان کرمانی پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان و خدمت رسانی به مردم شریف کرمان، تسهیل امور قضایی و اداری و دستور مقتضی به درخواست‌های کتبی، این اقدام صورت پذیرفت.   بیشتر بخوانید: دیدار مردمی رئیس دیوان عالی کشور با شهروندان کرمانی برگزار می‌شود وی عنوان کرد: ملاقات چهره به چهره رئیس دیوان عالی کشور به عنوان یکی از مقامات ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مردم به عنوان مهمترین سرمایه‌های انقلاب، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه‌های شهروندان باعث افزایش رضایتمندی عمومی مردم خواهد شد.

شرکت در گردهمایی حقوقدانان بسیجی و نشست تخصصی قضات محاکم تجدیدنظر استان کرمان، بازدید از شعب دادگستری کرمان از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس دیوان عالی کشور به استان کرمان بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس دیوان عالی کشور دادگستری استان کرمان دیوان عالی کشور دادگستری کرمان دیدار مردمی امور قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه عصر امروز (چهارشنبه) با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کردند.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز (چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳) با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار دو طرف در باره آخرین وضعیت غزه و فلسطین گفتگو کردند.

اسماعیل هنیه و زیاد النخاله از کمک‌های دولت و ملت ایران به مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرده و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران را برای مقاومت راهبردی دانستند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس روز گذشته (سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳) به تهران سفر کرده است، که دیروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه امروز نیز با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای محیط زیست و دادگستری کل آذربایجان غربی در سال جدید
  • برنامه های شبهای قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مسجد جمکران در شب‌های قدر
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • توصیه‌ها و تاکیدات رئیس جمهور در دیدار خیرین