Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس پنیسلوانیا یک زوج را به جرم آزار و اذیت کثیف پسری نوجوان دستگیر و زندانی کرد.   گزارش پلیس حاکی از آن است که متهمان ۲۲ و ۲۵ ساله در فضای مجازی قربانی ۱۵ ساله را به دام کشانده و با برقراری نزدیک همزمان و اجباری او را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

گفتنی است که پدر قربانی در فیس بوک متوجه پیام و عکس‌های غیر اخلاقی یک زن در حالی که لباس و آرایش گربه‌ای داشت شد که به پسرش پیشنهاد کثیف داده و در آخر به نزدیکی همزمان با این زن و شوهر تن داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با شکایت پدر قربانی به اداره پلیس و تحقیقات ماموران توانستند متهم را به همراه نامزدش دستگیر و تحت بازجویی قرار دهند.

متهمان در بازجویی اظهار داشتند که به علت علاقه شان به پوشیدن لباس‌های حیوانی و رفتاری همانند آن‌ها پسر نوجوان را انتخاب کرده و در آخر او را وادار به نزدیکی کردند.

این خبر مردم پنیسلوانیا و اکثر ایالت‌های امریکا و کشور‌های اروپایی را شوکه کرده است.

اکنون متهمان بدون قرار وثیقه در زندان هستند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: آزار و اذیت آمریکا عکس های غیراخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدستی مرد و زن برای قتل شوهر

همشهری آنلاین - حوادث : به نقل از رسانه‌های هند، ۷ آوریل ۲۰۲۴ حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد پلیس ایالت جامو، در جریان تصادف جاده‌ای قرار گرفت. در این حادثه فردی به نام نارش چاندر جان خود را از دست داده است. در جریان این گزارش، پلیس متوجه شد که بعد از تصادف مصدوم را به بیمارستان گاندی منتقل کردند، اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. بنابراین یک افسر تحقیق عازم بیمارستان شد تا از همسر نارش و سایر شاهدان درباره این حادثه تحقیقاتی به عمل آورد. جسد وی نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد که اظهارات، شالو دیوی، همسر نارش به طرز مشکوکی گمراه‌کننده و ضد و نقیض است، به همین دلیل پلیس به این حادثه مشکوک و تحقیقات را از سر گرفت. در روند تحقیقات پلیس متوجه شد که فردی به نام بهانو پارتاپ که در محل جنایت نیز حضور داشته است.

پلیس بار دیگر از زن جوان بازجویی کرد. شالو در بازجویی‌ها اعترف کرد که مدتی بود با فردی به نام بهانو پارتاپ وارد رابطه پنهانی شده بود. بعد از مدتی که از این رابطه گذشت، تصمیم گرفتیم با برنامه‌ریزی و صحنه‌سازی نارش را به قتل برسانیم. بنابراین در عصر یکشنبه ۶ آوریل ۲۰۲۴ ، نارش را به مکان متروکه‌ای در منطقه سئورا کشاندم و بهانو با یک خودرو با سرعت خیلی زیاد با او تصادف کرد. وقتی مطمئن شدیم که او دیگر نفس نمی‌کشد او را به بیمارستان بردیم و وانمود کردیم که با یک خودرو تصادف کرده است.

از آنجایی که بهانو به عنوان کارآموز در بیمارستان گاندی ناگار کار می کرد، توانستیم پرونده‌سازی کنیم و مرگ را به عنوان یک تصادف جاده ای به تصویر بکشیم. با این اعترافات شالو و بهانو دستگیر شدند.
تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و این دو به زودی محاکمه خواهند شد.

کد خبر 846410 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها هند حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد