Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، ادامه داد: با توجه به قانون FIVB، لژیونرها ۱۰ روز قبل از مسابقات انتخابی المپیک به تمرینات اضافه می‌شوند.

امیر خوشخبر در گفت و گو با ایسنا، درباره برنامه‌های تیم ملی والیبال ایران برای رقابت‌های انتخابی المپیک دی ماه در چین، اظهار کرد: طبق صحبت‌هایی که در جلسه هفته پیش مطرح شد، قرار است از چهارشنبه هفته آینده با تعطیلی مسابقات لیگ برتر اردوی تیم ملی برای کسب آمادگی کامل آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نیز گفت: با نظر کادرفنی ۱۸ نفر را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم که ان‌شاءالله بعد از آخرین بازی لیگ‌برتر و قبل از تشکیل اردو، اسامی آن‌ها را اعلام می‌کنیم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره زمان پیوستن لژیونرها به اردوهای آماده سازی نیز گفت: طبق قانون FIVB (فدراسیون جهانی والیبال) لژیونرها می‌توانند ۱۰ روز قبل از مسابقات انتخابی المپیک(۷دی ۱۳۹۸) وارد اردوها شوند. بازی‌های لیگ آن‌ها در حال پیگیری بوده است و این هم یک قانونی هست که باید به آن عمل کرد تا لژیونرهای تیم‌ها پس از بازی‌های باشگاهی به تیم‌های ملی خود بپیوندند.

او درباره وجود یا نبود بازی‌های تدارکاتی نیز گفت: فعلا برنامه‌ای برای بازی‌های تدارکاتی در خارج از ایران نداریم. فقط اینکه تیم تونس درخواست دارد به ایران بیاید تا بازی تدارکاتی را با ما داشته باشند. شاید توافق شود که قبل از حضور لژیونرها این بازی تدارکاتی را برگزار کنیم.

خوشخبر درباره زمان حضور دستیاران خارجی ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال در ایران هم گفت: منتظر انجام کارهای سفر آن‌ها هستم و باید هماهنگی‌های کافی با شورای برون مرزی صورت بگیرد. باید کار ویزای آن‌ها انجام شود و به همین دلیل فعلا زمان دقیق مشخص نیست، اما سعی می‌کنیم در فاصله کم‌تر از یک هفته بعد حضور ایگور کولاکوویچ آن‌ها نیز وارد ایران شوند.

او در پاسخ به این سوال که‌ آیا درباره ادامه یا قطع همکاری فدراسیون با او صحبت‌های صورت گرفته است؟ توضیح داد: فعلا هیچ صحبتی در این مورد با من نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي واليبال ايران بازیهای المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این بازی ها که در سالن شهیده زهرا همتیان سمنان برگزار شد ، تیم‌های خانه لیزر لبخند و آکادمی رضایان به ترتیب سکو‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را گرفتند
در این بازی‌ها ۱۲ تیم رقابت کردند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها