Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: پروژه آزادراه آبیک به چرمشهر ورامین، شامل ۴ قطعه است که دو قطعه از آن از اتوبان قم تا سه راه چرمشهر ورامین تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و دو قطعه دیگر این پروژه در 6 ماهه نخست سال ۱۳۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم (تیپ فاطمیون) در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم و تاثیرگذار مجموعه سازندگی خاتم در منطقه چرمشهر ورامین در حال انجام است، پروژه ای که از آبیک قزوین در اتوبان کرج_قزوین شروع می شود و در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این آزادراه استان البرز و تهران را دور خواهد زد و از ضلع جنوبی به چرمشهر شهرستان ورامین متصل می‌شود و به سمت گرمسار ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) اظهار کرد: این پروژه یک طرح مهم و تاثیرگذار در تسریع تردد از شرق به غرب و بالعکس و از جنوب به شهرهای شرقی و غربی است.

محمد یادآور شد: از مزیت های احداث این پروژه مهم، کاهش زمان سفر به مدت ۲ ساعت برای وسایل نقلیه سنگین و  1.5 ساعت برای وسایل نقلیه سبک است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به این پروژه مهم در خصوص کاهش آلودگی هوا در تهران و شهرهای حاشیه پایتخت، تصریح کرد: این آزادراه، نقش مهم و بسزایی در آلودگی هوای استان تهران دارد، این پروژه شامل ۴ قطعه است که دو قطعه از آن از اتوبان قم تا سه راه چرمشهر شهرستان ورامین تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و دو قطعه دیگر این پروژه در 6ماهه نخست سال ۱۳۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

محمد در پایان سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم که با احداث این پروژه مهم تاثیر گذاری زیادی در وضعیت رفاهی و عمومی منطقه شاهد باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا قلندرشریف اظهار کرد: در همین راستا اولویت شهرداری در حوزه احداث مترو اتصال آن به حرم مطهر است لذا در فاز اول بهره‌برداری از ۶ کیلومتر میانی خط سه حدفاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) که این خط را از طریق باب الجواد(ع) به حرم مطهر متصل خواهد کرد در دستور کار قرار گرفت.

شهردار مشهد گفت: این بخش از خط ۳ در میدان شهدا به خط ۲ و در ایستگاه بسیج  به خط یک متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از فاز اول خط سه درواقع راه‌آهن، فرودگاه و پایانه مسافربری را به حرم مطهر امام رضا (ع) متصل خواهد کرد که این اقدام دسترسی زائران به حرم مطهر را تسهیل می‌کند.

قلندر شریف اظهار کرد: طبق برنامه زمان‌بندی امیدواریم فاز یک خط سه امسال به بهره‌برداری برسد.

شهردار مشهد بیان کرد: در بحث اوراق مشارکت انتشار اوراق به مبلغ دو هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تأییدشده و این موضوع از سوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در حال پیگیری است که امیدواریم تا شهریورماه امسال این مبلغ محقق شود. 

دیگر خبرها

  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • ۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار