Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، همایش بزرگ پیاده روی خانواده به مناسبت هفته بسیج صبح امروز در شهر میناب برگزار شد.

مسئول برگزاری این همایش گفت: شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی خانوادگی مسیر ۲ کیلومتری بوستان ملت تا بوستان آنامیس را پیمودند.

عبدالرسول ذاکریان نسب افزود: در پایان به قید قرعه دو دستگاه موتورسیکلت، ۱۴ دستگاه دوچرخه، ۲۴ عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی و ۲۶ سفر زیارتی مشهد مقدس به شرکت کنندگان اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ د

پیاده روی خانوادگی مردم شهر میناب به مناسبت هفته بسیج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همایش پیاده روی خانواده هرمزگان میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز ارتش فردا در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده لشگر ۸۴ پیاده لرستان با بیان اینکه برنامه‌های دهه‌ی ارتش در استان از ۲۱ فروردین آغاز شده است، گفت: فردا نیز رژه موتوری در قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان به مناسبت روز ارتش اجرا خواهد شد.
امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار افزود: این مراسم از ساعت ۷ و نیم صبح با حضور مسئولان لشکری، همه کارکنان ارتش لرستان از جمله یگان تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی، تیپ ۲۸۴ شهید رستمی، آمادگاه مهماتی شهید الماسیان و همچنین سایر نیرو‌های مسلح استان برگزار می‌شود.
 وی از عموم مردم برای شرکت در نمایش قدرت نیرو‌های مسلح استان دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • رژه پیاده یگان‌های نظامی گیلان به مناسبت روز ارتش
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری
  • برگزاری مراسم روز ارتش فردا در لرستان
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود