Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@11:04:37 GMT

دشمنان از قدرت نیروی دریایی ایران هراس دارند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۹۷۴۵

دشمنان از قدرت نیروی دریایی ایران هراس دارند

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس هئیت قایقرانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی خط مقدم دفاع از کشور است.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز ناخدا یکم سهراب صادق در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: نیروی دریایی با حضور موثر و مقتدرانه خود در تمامی عرصه های دفاع از کشور همواره خط مقدم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناخدا یکم صادق با اشاره به ۷ آذرماه سالروز نیروی دریایی تصریح کرد: اولین پیروزی کشور در جنگ تحمیلی توسط نیرویی دریایی و با نام عملیات مروارید بود که در این عملیات نیروی دریایی با نمایش قدرت نظامی خود ۱۲کشتی و ۱۳ هواپیمای جنگی دشمن را سرنگون و به بخش عمده ای از صادرات نفت عراق لطمه زد.

وی باتاکید بر اینکه حفاظت از منافع ملی  کشور وظیفه اصلی نیروی های نظامی به ویژه نیروی دریایی است،خاطرنشان کرد:  دشمن کنونی ایران یک دشمن دریایی است بنابراین باید برای رویایی قدرتمندانه با دشمنان دریایی حضور مقتدرانه با اتکا به مدیریت داخلی را داشته باشیم.

رئیس هئیت قایقرانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در ۱۴ مهر سال۸۸ نیروی دریایی را یک نیرویی راهبردی معرفی کردند، اظهار کرد: تامین امنیت راه های مواصلاتی، مبارزه با دزدان دریایی، اسکورت ۴۵۰۰ فروند کشتی و اعزام ۱۰ ناو گروه صلح و دوستی برای کشورهای منطقه از جمله اقدامات موثر وعزتمندانه نیروی دریایی در راستای احیای فرهنگ دفاعی و برقراری امنیت در منطقه است.

وی یاد آور شد: در حال حاضر نیروی دریایی در حال ساخت ناوشکن و همچنین ناو موشک انداز پنهان جهت تقویت ناوگان شمال با همکاری تمامی دانشگاه های داخلی است.

ناخدا یکم صادق با اشاره به اینکه دشمن درمقابل توان دفاعی و نظامی نیروی دریایی کشور هراس دارد، افزود: شصت و چهارمین ناوگروه خود را بااتکا به مدیریت داخلی به دریاهای آزاد اعزام کردیم.

وی ادامه داد: حضور موفقیت آمیز نیروی دریایی کشور در دریاهای آزاد ازجمله خلیج عدن، دریای سرخ، خزر، خلیج فارس و سایر دریاها نشان از اقتدار نیروی دریایی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ناوگان دریایی ارتش توان دفاعی ایران خليج فارس ناو گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان

ارتش پاکستان اعلام کرد حمله‌ مهاجمان مسلح به یک پایگاه هوایی نیروی دریایی این کشور در ایالت بلوچستان با کشته‌شدن چهار مهاجم خنثی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد 4 تروریست که به یک پایگاه هوایی نیروی دریایی این کشور در شهر «تربت» ایالت بلوچستان حمله کردند، توسط نیروهای امنیتی کشته شدند.

بر اساس اطلاعیه ارتش، 4 تروریست که قصد ورود به «پی‌ان‌اس صدیق» یکی از بزرگترین پایگاه‌های هوایی نیروی دریایی پاکستان را داشتند، کشته شدند.
حمله به پایگاه «تربت» در جنوب غرب پاکستان دومین حمله از سوی تروریست‌ها به یک نهاد نظامی این کشور در روزهای گذشته محسوب می‌شود.

مردم محلی می‌گویند شب گذشته بیش از 12 صدای انفجار در شهر تربت شنیده شد، تیراندازی حوالی ساعت 10 شب آغاز شد و تا اواخر شب ادامه داشت.

«شهباز شریف»نخست‌وزیر پاکستان در پیامی اظهار داشت حمله تروریست‌ها به دلیل اقدام به‌موقع و مؤثر نیروهای امنیتی خنثی شد و از تلفات بالقوه قابل توجه جلوگیری گردید.

 

حمله به بندر «گوادر» با کشته شدن مهاجمان پایان یافت12 کشته در انفجار ایالت بلوچستان پاکستان

«ارتش آزادیبخش بلوچستان» در بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • قدردانی سفیر ایران از نیروی دریایی پاکستان