Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز گفت: وقتی به تهران مراجعه می کنید حتما به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ری بروید. ایشان از نوادگان امام حسن(ع) و صحابه سه امام هستند.

وی ادامه داد: زیارت عبدالعظیم حسنی(ع) به زیارت امام حسین(ع) تشبیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سالگرد شهدای نارداران آذربایجان و جان باختگان قطار تبریز مشهد نیز اشاره کرد.

امام جمعه تبریز به سالگرد شهادت شهید آیت الله مدرس اشاره داشت و گفت: ایشان نماینده تراز مجلس بود. امام خمینی(ره) تاکید می کردند نماینده ای مانند شهید مدرس به مجلس بفرستید هر چند بعید است به این زودی شخصی مثل او بیاید.

آل هاشم افزود: شناخت نفوذی های دشمن، ساده زیستی، مردمداری، شهادت طلبی و عدم تغییر روحیه قبل و بعد نمایندگی از شاخصه های بارز شهید مدرس بود.

وی ادامه داد: چهارشنبه افتتاح خط آهن میانه به بستان آباد با حضور رییس‌جمهور را داشتیم، هر چند دیرهنگام بود و ۲۰ سال طول کشید، باز هم جای تشکر دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن روز نیروی دریایی ابراز داشت: روز نیروی دریایی یادآور عملیات بزرگ مروارید است که اوایل جنگ اتفاق افتاد، ۷ آذر ۵۹ جان بر کف های نیروی دریایی با تسخیر و انهدام سکوهای دریایی عراق، طومار نیروی دریایی عراق را تا پایان جنگ پیچیدند. امروز نیروی دریایی ما در عرصه دیپلماسی و مسایل اقتصادی حرف برای گفتن دارد.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با بسیجیان گفت: ایشان از حرکت عظیم مردم تبریز در راهپیمایی محکومیت اغتشاشگران تشکر کردند، رهبر انقلاب فرمودند بسیج ابتکار امام(ره) برای تبدیل تهدیدها به فرصت ها بوده و هست.

آل هاشم اظهار داشت: بسیج نماد تشکل و تفکر بسیجی است که از هر صنف و قشری در آن است، هم در ایران هم خارج ایران.

وی خطاب به مردم تبریز گفت: شهد شیرین تشکر رهبر انقلاب از مردم آذربایجان بر شما مبارک باد.

ادامه دارد

کد خبر 4783786

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز خطبه های نماز جمعه بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج گرگان ایلام بارش برف قزوین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند شهرکرد قیمت بنزین بنزین اغتشاشات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور

 ارسلان مطهری، یکی از مهم‌ترین جابه‌جایی‌های پنجره زمستانی فوتبال ایران بود که سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان از استقلال جدا شد و برای دومین بار در دوران بازیگری‌اش به تراکتور تبریز پیوست. بعضی از کارشناسان و هواداران استقلال بر این باور بودند که جواد نکونام می‌توانست در نیم‌فصل اول به مطهری بیش‌تر بها بدهد، اما سرمربی آبی‌پوشان چنین اعتقادی نداشت و هفته‌ها مهاجم سرشناس خود را روی نیمکت نشاند و وارد زمین نکرد.

ارسلان زیرسایه درخشش رحمان!

به نظر می‌رسید پاکو خمس و تراکتور بتوانند مهاجم محبوب آبی‌ها را بار دیگر به اوج بازگردانند، اما در تبریز نیز اتفاق خاصی برای ارسلان، حداقل در این چند هفته رخ نداد. او در این هفته‌ها تحت تاثیر درخشش رحمان جعفری، دیگر بازیکن تازه‌وارد سرخ‌پوشان فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و سه بار در جدال با تیم‌های مس رفسنجان، هوادار و آلومینیوم اراک به جای مهاجم سابق شمس آذر وارد زمین شد و به توفیق خاصی نرسید تا مشخص شود تصمیم نکونام در بازی ندادن به او، صرفا مربوط به مسائل فنی بوده است و نمی‌توان به آن خرده گرفت.

مطهری امیدوار به تغییر شرایط در تبریز

البته نباید فراموش کرد که مطهری از لحاظ روحی نیز دچار مشکلاتی شده و باید برای ریکاوری ذهنی به او زمان داد. حال باید دید با روی کار آمدن سرمربی جدید، وضعیت ارسلان مطهری در جمع پرشور‌ها تغییر می‌کند یا خیر. مهاجم باتجربه‌ای که شرایطش تقریبا همانند مهدی عبدی شده است و هر ۲ بازیکن به دور از روز‌های اوج خود، تبدیل به مهره‌ای نیمکت‌نشین شده‌اند.

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # ارسلان مطهری سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • تشکر ماهدشتی‌ها از نیروی سپاه برای پاسخ قاطع به اسرائیل + فیلم
  • ترامپ مرزهای ساده زیستی را جابه‌جا کرد!