Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@04:30:05 GMT

افتتاح 6 خانه محروم در آمل به همت بسیج سازندگی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۹۹۰۹

افتتاح 6 خانه محروم در آمل به همت بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی آمل گفت: از تعداد 32 خانه محروم که امسال معرفی شدند، 13خانه محروم افتتاح شدند، 6 واحد این هفته افتتاح شد و 13 واحد با پیشرفت فیزیکی متغییر به زودی افتتاح خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اهداف بسیج سازندگی گفت: یکی از اهداف بسیج محرومیت زدایی است که توانسته با ایجاد بسیج سازندگی و ساخت منازل برای افراد نیازمند و تلاش برای ارتقای اقتصاد مقاومتی به گام های بزرگی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه 6 واحد خانه محروم در هفته بسیج افتتاح شد، عنوان کرد: از میان 32 خانه محروم که در امسال معرفی شدند، 13خانه محروم افتتاح شدند، 6 واحد این هفته افتتاح شد و 13 واحد با پیشرفت فیزیکی متغییر به زودی افتتاح خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی آمل تصریح کرد:برای هر واحد 30 میلیون کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت کرده است و مجمع خیرین بسیج سازندگی نیز در اتمام این پروژ ها مشارکت داشته اند و حتی در بازدید از منازل و روند ساخت و سازها حضور داشتند.

وی از افتتاح 2 گلزار شهدا گفت و افزود: 7 مقبره شهدا در منطقه لاریجان در امسال افتتاح شد که در این هفته 2 گلزار شهدا در روستای گجگرج کلا و کندواکتی با همکاری بنیاد شهید به اتمام رسیده است.

یگانه عملکرد اردوهایی جهادی را در همه عرصه ها خوب دانست و خاطرنشان کرد: 19 اردوی جهادی ثبت شده و فعال وجود دارد که در ساخت بسیاری از منازل همکاری می کنند و در کمک رسانی به مناطق سیل زده در آق قلا، سیمرغ نقش بسزایی داشته اند.
وی ادامه داد: بسیج سازندگی520 میلیون تومان به مناطق سیل زده کمک رسانی کرد، که 160 میلیون وجه نقد بود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان آمل با بیان اینکه بسیج با هدف محرومیت زدایی فعالیت می کند یادآور شد: سعی می کنیم با ظرفیت های که در شهرستان بخصوص روستاها و مناطق محروم وجود دارد استفاده کنیم، افراد منطقه نیز با اردوهای جهادی در دادن اطلاعات و ساخت بنا همکاری کنند تا کارها سریع تر انجام شود.

وی به ساخت مسجد امت آباد  آمل اشاره کرد و گفت: در ساخت این مسجد همه افراد منطقه دخیل بودند و هیچ هزینه ای برای نیروی کار پرداخت نشد و این سرعت و زیبایی کار را دوچندان می کند.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت یک مدرسه و افتتاح ۴ چمن مصنوعی در بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • آغاز ساخت یک مدرسه و افتتاح ۴ چمن مصنوعی در بهمئی
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال