Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:18:21 GMT

محور سخنان ائمه جمعه استان کرمان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۰۰۴۲

محور سخنان ائمه جمعه استان کرمان

جیرفت

به گزارش ایرنا، امام جمعه جیرفت در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت ضمن محکوم کردن فتنه ۹۸ گفت: حادثه اخیر را فقط سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خاموش کردند لذا برای سلامتی امام امت دعا می کنیم.
حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر افزود: در فتنه اخیر نفوذی‌ها به دنبال تخریب نظام بودند ولی مقام معظم رهبری، با رفتاری حکیمانه‌، فتنه را طی ۲ روز مدیریت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تا زمانی جامعه درگیر مدیران دلبسته به غرب، فربه و حقوق نجومی‌بگیر است، شاهد فتنه هستیم.
وی اظهار داشت: یکی از مصادیق تربیت یافتگان شرق و غرب این است که مسئولیت کارهای خودشان را برعهده نمی‌گیرند و هرجا موفقیتی رخ می‌دهد خود را شریک می‌کنند.
خطیب جمعه جیرفت با بیان اینکه تغییر قیمت بنزین طرح خوبی است، اظهار داشت: نفوذی‌ها در فتنه ۹۸ دنبال به حاشیه بردن تفکر انقلابی و تضعیف تفکر انقلابی هستند.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر با اشاره‌ای به برجام گفت: مقاومت، بیش از تبادل با غرب جواب می‌دهد لذا امروز همه به حرف رهبر معظم انقلا اسلامی در زمینه اعتماد نکردن به غرب رسیده‌اند.
وی به تعطیل شدن بخش مسکن نیز اشاره کرد و افزود: طرح امروز مسکن نمی‌تواند مشکل مردم کم‌درآمد را برطرف کند.
امام جمعه جیرفت به دیدار مقام معظم رهبری با بسیجیان اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند نظام سلطه، دنیا را به ۲ بخش سلطه‌پذیران و سلطه‌گران تقسیم کرده است. 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی این محاسبات را برهم زد و همواره با نظام سلطه در حال ستیز بوده و سلطه‌گران دنبال از بین بردن انقلاب هستند.  

ادامه دارد...

برچسب‌ها کرمان جیرفت خطبه ها نماز جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان جیرفت خطبه ها نماز جمعه کرمان جیرفت خطبه ها نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع

امروز ۸ شوال سالروز تخریب ائمه بقیع علیهم‌السلام است. رهبر انقلاب درحال مشاهده آخرین تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام و دیگر ائمه در قبرستان بقیع.

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • جاده جیرفت - بلوک بازگشایی شد
  • تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان 
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان