Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت عالی ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره فلسطین از عدم برگزاری راهپیمایی بزرگ بازگشت برای سومین هفته متوالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه الحدث فلسطین، هیأت عالی ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، راهپیمایی بازگشت که قرار بود امروز (جمعه) برگزار شود، به هفته بعد موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: هیئت عالی راهپیمایی بازگشت با توجه به شرایط امنیتی خطرناک و سلب فرصت از رژیم اشغالگر برای ارتکاب هر گونه حماقت علیه تظاهرکنندگان فلسطینی برای سومین هفته متوالی تصمیم به عدم برگزاری این راهپیمایی‌ها گرفته است. این تصمیم مسئولانه و شجاعانه بوده و با هیچ تفاهمی مرتبط نیست.

هیئت عالی ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره بر ضرورت ادامه راهپیمایی‌های بازگشت با حفظ ماهیت مردمی آن و همچنین شکست اهداف و تلاش‌های اشغالگران برای به حاشیه راندن ملت فلسطین و منصرف کردن آنها از انجام وظیفه سیاسی خود تأکید کرد.

این هیئت همچنین مردم فلسطین در سراسر جهان را به بزرگداشت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین در امروز فراخواند.

روز بین‌المللی همبستگی با ملت فلسطین هر ساله در ۲۹ نوامبر (۸ آذر) برگزار می‌شود. نامگذاری این روز توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۹۷۷ به منظور نشان دادن توجه جهانی به مشکلات جامعه فلسطینی انجام شده‌ است. علت نامگذاری ۲۹ نوامبر به روز بین‌المللی همبستگی با ملت فلسطین، سالگرد قطعنامه ۱۸۱ است که به طرح تقسیم فلسطین نیز معروف است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهپیمایی بازگشت رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دبیر خانه کارگر آذربایجان غربی با بیان اینکه در تلاش هستیم برنامه‌های هفته کارگر امسال متفاوت‌تر از سال‌های دیگر برگزار شود، ادامه داد: دیدار با مسئولان استانی از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، برپایی جشنواره قرآنی و مسابقات قرآن کارگران، برپایی همایش بزرگ کارگری، دیدار با خانواده‌ معظم کارگری، حضور جامعه هدف در نماز جمعه ارومیه و شهرستان‌ها، فضاسازی محیطی، تجلیل از کارگران نمونه، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، برپایی نشست بررسی مشکلات واحدهای نیمه‌فعال و راکد، دایر شدن میز خدمت خانه کارگر ارومیه، حضور در آیین اهدای خون، مسابقات عکس و ورزشی همچنین برگزاری نشست خبری از جمله برنامه‌هایی است که برای این ایام تدارک دیده‌ایم.

مصطفی‌نژاد به انجام مکاتبات با فرماندار ارومیه برای برگزاری راهپیمایی مصادف با روز جهانی کارگر اشاره کرد و بیان داشت: در صورت صدور مجوز با حضور حداکثری کارگران راهپیمایی باشکوهی برای تاکید بر مطالبات صنفی، محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از عملیات وعده صادق برگزار خواهد شد.

وی ضمن اینکه برای صدور مجوز درراستایی برپای راهپیمایی از سوی مسئولین ابراز امیدواری کرد، گفت: راهپیمایی‌هایی که ماهیت صنفی دارند و برای پیگیری مطالبات برپا می‌شود توسط رسانه‌های معاند مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند امیدوار هستیم بتوانیم به صورت قانونی و در زیر چتر حمایتی و نظارتی نهادهای امنیتی این راهپیمایی را برگزار کنیم.

دیگر خبرها

  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی