Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه با برگزاری ۶ دیدار آغاز شد و در حساسترین بازی هفته تیم ملی حفاری ایران موفق شد با نتیجه پرگل ۲-۴ سایپا تهران را شکست دهد و با توجه به شکست مس رفسنجان مقابل نامی نو با کسب سه امتیاز این دیدار و مجموع ۳۲ امتیاز به صدر جدول رده بندی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا که قهرمان نیم فصل مسابقات بود، با این شکست نیم فصل دوم را آغاز کرد. در دیگر بازی مهم این هفته تیم نامی نو اصفهان موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد مس رفسنجان عبور کند تا ضمن جبران شکست نیم فصل نخست مقابل این تیم شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته باشد.

نتایج دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان:

* ملی حفاری ۴-سایپا تهران ۲
* مس رفسنجان صفر-نامی نو اصفهان یک
* دختران کویر مس یک-هیات فوتسال خراسان ۴
* رهیاب تهران ۹-پارس آرای شیراز یک
* شهروند ساری یک-پالایش نفت آبادان ۴
* دریژنو فرخ شهر یک-پویندگان فجر شیراز ۹

کد خبر 4783896 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال بانوان باشگاه ملی حفاری اهواز لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر والیبال مارک ویلموتس وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان کشتی آزاد کشتی فرنگی فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان که در هفته بیست و سوم لیگ برتر در رفسنجان مقابل مس به میدان رفتند و به تساوی دو بر دو رسیدند، حالا در جام حذفی این مسابقه را تکرار خواهند کرد.

اعضای تیم پیکان چند روز دیگر باید بار دیگر به رفسنجان سفر کنند تا اینبار در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در روز 6 اردیبهشت میهمان مس باشند.

رضا عنایتی که در هفته‌های گذشته توانسته با پیکان نتایج فوق‌العاده‌ای به دست بیاورد، حالا شاگردان خود را برای مسابقه حساس در جام حذفی آماده می‌کند. او با روحیه بالا در تمرینات پیکان حضور دارد و برای موفقیت شاگردانش تلاش می‌کند.

پیکانی‌ها اگرچه هدف اصلی خود را روی بقا در لیگ برتر قرار داده‌اند، اما در جام حذفی هم برای موفقیت تلاش می‌کنند و بی‌شک حالا که در بازی قبلی مقابل مس بازنده نشدند، اینبار هم با شرایطی خاص مقابل شاگردان محرم نویدکیا به میدان خواهند رفت.

تمرینات پیکان هم این روزها با شادابی خاصی برگزار می‌شود و بازیکنان در تلاش هستند تا با آمادگی بالا و شرایط روحی وروانی مناسب راهی رفسنجان شوند و یک بازی خوب را مقابل نارنجی‌پوشان انجام بدهند.

????عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور
  • جدال حساس دریا با صدرنشین لیگ یک
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین
  • یونیون برلین ۱ - ۵ بایرن مونیخ/ قدرت‌نمایی باوارایی‌ها در برلین + فیلم
  • پیروزی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر گلف 
  • رکورد ۱۲۰ روزه نویدکیا در شکست ناپذیری