Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رابرت لواندوفسکی مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ از سوی کاربران سایت یوفا به عنوان بهترین بازیکن هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا برگزیده شد.

این مهاجم که در پیروزی ۶ بر صفر این تیم برابر ستاره سرخ بلگراد خوش درخشید و ۴ گل زد، بالاتر از دیگر رقیبان خود از جمله مسی به این عنوان ارزشمند دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان بازی‌های هفته پنجم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سایت یوفا اسامی ۴ نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن این هفته را اعلام کرده بود.

۳ نامزد دیگر کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا عبارت بودند از:

لیونل مسی ستاره بارسلونا که در پیروزی ۳ بر یک این تیم برابر دورتموند یک گل زد و ۲ پاس گل داد.

کیلور ناواس دروازه بان پاری سن ژرمن که در تساوی ۲ بر ۲ این تیم برابر رئال مادرید ۱۱ بار دروازه تیمش را نجات داد و ۸۹ درصد پاسهایش سالم بودند.

روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینترمیلان که در پیروزی ۲ بریک این تیم برابر اسلاویا پراگ یک گل زد.

بیشتر بخوانید: فرار آرسنال از شکست در دقیقه ۹۶ در شب پیروزی لیورپول/ پیروزی روباه‌ها مقابل یاران جهانبخش

انتهای پیام/

لواندوفسکی بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان لقب گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، واسکس یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در دیدار حساس و تماشایی این هفته برابر بارسلونا بود که توانست نقش بسیار مهمی را در پیروزی تیمش ایفا کند و یک پاس گل برای جود بلینگام ارسال کرد و گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند.

قرارداد فعلی این بازیکن با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و پیش از این گفته شده بود که هنوز مذاکرات برای حفظ او در فصل آینده انجام نشده است اما به نظر می‌رسد که عملکرد خوب او برابر بارسلونا نظر مدیران رئال را تغییر داده است.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که مدیران رئال برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن پا پیش گذاشتند و قرار است مذاکراتی برای حفظ او در این تیم در فصل آینده از این هفته با نمایندگان و مدیر برنامه‌اش آغاز شود تا دو طرف هرچه زودتر به توافق برسند.

واسکز در سال ۲۰۰۷ با آکادمی رئال مادرید پیوست و از همان زمان تا به حال در این باشگاه حضور داشته و انتظار می‌رود که پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه شده از سوی مدیران رئال را بپذیرد و حداقل یک فصل دیگر هم پیراهن این تیم را بر تن داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود