Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@12:07:53 GMT

ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۱۱۶۳

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار، روز شنبه ۹ آذرماه در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

ارائه گزارش دستاوردهای جلسات گذشته ستاد در خلال سال‌های ۹۴ تا ۹۷، ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی کارگروه تدوین برنامه اقدام برای روستاهای واقع در حریم شهرها توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از جمله دستور کارهای این جلسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی کارگروه پیش‌بینی و پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و ارائه جدول تسهیلات و اعتبارات پیشنهادی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در اجرای قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور از دیگر دستور کارهای پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری عنوان شده است.

گفتنی است، ستاد بازآفرینی شهری در سطح ملی دارای ۲۱ عضو رسمی است که به ریاست رئیس‌جمهور و نایب‌رئیسی وزیر راه و شهرسازی تشکیل می‌شود و دبیرخانه آن در وزارت راه و شهرسازی (شرکت بازآفرینی شهری ایران) مستقر است.

از این پس قرار است، جلسات این ستاد به صورت مداوم و ماهانه یرگزار شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ایران شهرداری وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه گردشگری شهری با «تهران کارت»

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد از ارائه تهران کارت گردشگری در سال جدید خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با حضور در محل خدمات گردشگری شهر تهران از ارائه تهران کارت گردشگری در سال جدید خبر داد.

وی با اشاره به اینکه منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد یکی از مناطق مهم شهر تهران در حوزه گردشگری است گفت:این منطقه از مجموعه‌های پر رفت و آمد و بسیار مورد توجه حوزه گردشگران در تمام فصول است، از این رو ما نه تنها در نوروز بلکه در همه مناسبت‌ها سعی کردیم با ارائه خدمات مناسب پذیرای مخاطبین باشیم و در آینده نه چندان دور شاهد خواهیم بود که منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد به عنوان یک مقصد گردشگری در تهران محسوب خواهد شد.

حجازی همچنین اظهار داشت: با توجه به اینکه این مجموعه متفاوت از فضاهای دیگر گردشگری شهری است و جنبه عمومی دارد، در نوروز امسال جهت خدمات دهی بیشتر به مخاطبین 7 ایستگاه استقبال و اطلاع رسانی در این منطقه فرهنگی و گردشگری بر پا شده که تا روز 5 فروردین پاسخگوی 100 هزار نفر از گردشگران بوده است.

تخفیف‌ 40 درصدی برای اماکن گردشگری تهران

حجازی در ادامه با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر تشکیل کانون نوآوری در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد گفت: با حمایت‌هایی که زاکانی؛شهردار تهران در این دوره از مدیریت شهری نسبت به توسعه گردشگری دارد، اراضی عباس آباد به عنوان نقطه عطف گردشگری هوشمند و فضای پر مخاطب شهری  شروع به فعالیت کرده و با همکاری با یکی از شرکت‌های دانش بنیان اقدام به ارائه کارت گردشگری عباس آباد در فضاهای شهری در سال گذشته کرد و جهت توسعه گردشگری شهری در سال جدید تمهیدات ارائه تهران کارت گردشگری انجام خواهد شد.

این طرح در راستای تاکید زاکانی در راستای یکپارچه سازی خدمات گردشگری شهر تهران است که از سیاست های مهم در سال جدید جهت ارائه خدمات بهتر به گردشگران و شهروندان است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • ساختمان قدیم شهرداری کاشان به موزه تبدیل می‌شود
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد
  • فعالیت ستاد سیل خدمات شهری در کنار ستاد سفر شهر اصفهان
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • توسعه گردشگری شهری با «تهران کارت»
  • نقش میکروموبیلیتی در ترویج عادات پایدار حمل‌ونقل در شهرها
  • تشکیل ستاد استانی «جهش تولید با مشارکت مردم» در نخستین نشست شورای اداری گلستان
  • ۱۸ دستگاه تانکر سیار آماده آبرسانی در مازندران است