Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور ظهر جمعه در همایش تجلیل از افسران جنگ اقتصادی (کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی کویری) به میزبانی مسجد اعظم بقیه‌الله الاعظم (عج) روستای حسن‌آباد دامغان بابیان اینکه ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی در مناطق محروم این شهرستان از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان سمنان اجراشده است، ابراز داشت: تمامی این طرح‌ها با مشارکت مردم و بدون دریافت تسهیلات دولتی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه معرفی ظرفیت‌های تولیدی در عرصه‌های اقتصادی باید به‌صورت ویژه موردتوجه قرار گیرد و از آن نباید غفلت کرد، افزود: با توجه به شرایط تحریم تکریم و تجلیل از فعالان اقتصادی و کارآفرینان بازگو کردن خدمات افسران جنگ اقتصادی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان بابیان اینکه نگاه فرماندهی معظم کل قوا به اقتصاد کشور نیز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران معادلات دشمنان را بر هم‌ریخت و آنان را در انجام برنامه‌هایشان ناکام گذاشت.

تقی‌پور بابیان اینکه مقوله اقتصاد مقاومتی نگاه به ظرفیت‌ها است، در ادامه تصریح کرد: رمز موفقیت جمهوری اسلامی مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه و هجمه‌های دشمنان است که امروزه نیز مأموریت بسیج مقابله با تهدیدات دشمنان در جنگ اقتصادی به شمار می‌رود و بر این اساس تدابیر لازم را دارد.

وی اضافه کرد: حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینان و توجه به این موضوع و قشر از جامعه هرگز نباید از نگاه و دید مسئولان به فراموشی سپرده شود که توجه به این موضوع در تقویت اقتصاد مقاومتی تأثیرگذار است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در مناطق محروم را کاری باارزش و ماندگار دانست و افزود: ایجاد و راه‌اندازی کارگاه‌های زودبازده کمک فراوان به رشد و توسعه اقتصاد کشور را به همراه دارد.

کد خبر 4783914

منبع: مهر

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی دامغان هفته بسیج بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج گرگان ایلام بارش برف قزوین اصلاح قیمت حامل های انرژی شهرکرد بیرجند قیمت بنزین بنزین خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست

شایعات محرومیت رامین رضاییان در دیدار حساس با پرسپولیس صحت ندارد.

طرفداری | باشگاه سپاهان تاکید کرده رامین رضاییان از نظر قانونی مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.

پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که رضاییان به دلیل چهار کارته شدن، جدال با پرسپولیس را از دست خواهد داد.

این مدافع راست باتجربه سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد و می‌تواند انگیزه مضاعفی برای درخشش در این دیدار داشته باشد.

توییت مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان درخصوص شایعه محرومیت رامین رضاییان

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر