Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@21:04:14 GMT

شرایط فروش اقساطی ۳ محصول ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۱۲۹۴

شرایط فروش اقساطی ۳ محصول ایران خودرو

ساعت24 - شرایط فروش اقساطی ۳ محصول ایران خودرو به تعداد بسیار محدود آغاز می شود.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۱۰ تا زمان تکمیل آغاز خواهد شد.

در این روش فروش صرفا" مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک های طرح " سامانه صیاد " را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا" چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا" از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک ،دو و ...) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چکها برای کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی های محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ايران خودرو خريد و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری

تین نیوز

چراغ اول فروش تریلی در سال 1403 را یک شرکت داخلی با فروش تریلی های پرقدرت چینی روشن کرده است. این تریلی ها با پیش پرداخت 2.75 میلیاردی و تحویل فوری به فروش گذاشته شده است.

بر اساس خبر منتشر شده در رسانه ها شرکت آرین دیزل در نخستین فروش خود در سال ۱۴۰۳ تریلی های شکموتو را به خریداران عرضه کرده است. این کشنده پرقدرت چینی در این بخشنامه با مدل ۱۴۰۳ به متقاضیان تحویل خواهد شد و طبق اعلام این شرکت تحویل این تریلی ها به خریداران به صورت فوری خواهد بود. آغاز ثبت نام کشنده شکموتو از ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳-  شنبه می باشد.

قیمت نهایی فروش تریلی شکموتو در نخستین بخشنامه 1403

قیمت نهایی اعلام شده برای فروش این کشنده در بخشنامه ۵.۷۴۵ میلیارد تومان بیان شده است. شما در زمان ثبت نام ۲.۷۵۰ میلیارد تومان را پرداخت می کنید. مابقی مبلغ به صورت چک از شما دریافت می گردد. شما باید ۶ فقره چک هر کدام به مبلغ ۴۹۹ میلیون تومان را تحویل دهید. سود مشارکت در بخشنامه ۱۰ درصد بیان شده و سود انصراف نیز ۱۱ درصد عنوان شده است. جریمه تاخیر نیز ۸ درصد است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها اقساطی فروش رفتند
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان