Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@00:10:48 GMT

ماموریت پروفسور جیلی بیلی در تالار هنر

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۱۷۰۴

ماموریت پروفسور جیلی بیلی در تالار هنر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «پروفسور جیلی بیلی» به نویسندگی دیوید وود، ترجمه حسین فدایی‌حسین و کارگردانی مجید علم‌بیگی، اجراهای خود را از دیروز (پنجشنبه ۷ آذر) در تالار هنر آغاز کرده است.

در خلاصه داستان این نمایشِ ویژه کودکان، آمده است: «آجیل ها طبق برنامه هر سال برای خود نمایشگاهی ترتیب داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردو مدیر این نمایشگاه است. همه چیز به خوبی پیش می‌رود تا این که آجیل تازه واردی بطور ناگهانی به نمایشگاه می‌آید و مدعی تحصیلات و علم و دانش می‌شود. از طرفی پروفسور جیلی بیلی که خود را بهترین شیرینی و شکلات پز دنیا می‌داند، همه ساله مخفیانه و بطور ناشناس می‌آید و تعدادی از آجیل‌ها را با خود می‌برد و برای شیرینی‌های خود استفاده می‌کند...»

وحید شاهینی، زینت شیخی، ناهید صاحبی، مریم (معصومه) عسگری، مجید علم‌بیگی، محسن غلامی و عباس فرطوسی در نمایش «پروفسور جیلی بیلی» به ایفای نقش می‌پردازند.

۵۷۵۷

کد خبر 1325885

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر تئاتر کودک و نوجوان عراق ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ آلودگی هوا باشگاه پرسپولیس نجف اشرف سهمیه بندی بنزین افغانستان کنسولگری ایران در نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج ماموریت اسرائیل برای مقابله با ایران و مقاومت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 تلویزیون رژیم اسرائیل در گفت و گو با یک کارشناس صهیونیست از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت پرده برداشت؛ ماموریت‌هایی که به ادعا این شبکه در صورت عدم اجرا، حاکمیت اسرائیل برقرار نخواهد ماند. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • پنج ماموریت اسرائیل برای مقابله با ایران و مقاومت
  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است/ تامین ۲.۵ میلیارد دلار ارز
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • شعار «مرگ بر اسراییل» در تالار مرکزی رشت پیچید
  • آجیل فروشی های قدیمی و باکیفیت شهر مشهد
  • آجیل فروشی‌های معتبر و قدیمی شهر مشهد کدامند؟
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار