Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش مشترک دوچرخه سواری گروه سیاسی و مذهبی در شهر کراچی پاکستان به سرپرستی بنیاد حمایت از فلسطین از منطقه «نرسری» این شهر تا محل باشگاه خبرنگاران را رکاب زدند.

اعضای ارشد بنیاد حمایت از فلسطین در پاکستان، مسئولان احزاب سیاسی و مذهبی این کشور به همراه جمع زیادی از دانشجویان و فعالان اجتماعی در این همایش شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامیان فلسطین جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم و از جامعه جهانی خواستند تا برای تشکیل کشور مستقل فلسطین براساس مرزهای ۱۹۶۷ اقدام کند.

شماری از شخصیت های حاضر در این همایش نیز طی سخنرانی گفتند: ما یک بار دیگر روز جهانی همبستگی با برادران و خواهران فلسطینی خود را گرامی می داریم و تاسف خود را نسبت به ناکامی جامعه جهانی در اجرای عدالت برای مردم فلسطین اعلام می کنند.

آنان با ابراز انزجار نسبت به اقدام اخیر اسلام ستیزان در نروژ و توهین به کتاب آسمانی مسلمانان، با مردم کشمیر نیز ابراز همبستگی کردند.

دولت پاکستان رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد و همواره از مردم مظلوم فلسطین در برابر تجاوزها و اشغالگری های آشکار صهیونیست ها حمایت کرده است.

۲۹ نوامبر، مقارن با هشتم آذر، در تقویم سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی اعلام همبستگی با ملت فلسطین و انتخاب فلسطین به عنوان کشور عضو ناظر شورای امنیت سازمان ملل نام‌گذاری شده است.

همه ساله مردم دنیا در این روز با پرپایی آیین‌های مختلف، همدلی خود را با ملت فلسطین ابراز می‌دارند.

برچسب‌ها پاکستان کراچی رژیم صهیونیستی فلسطین پروندهٔ خبری شهرک سازی در کرانه باختری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان کراچی رژیم صهیونیستی فلسطین پاکستان کراچی رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، وزارت حقوق بشر یمن در بیانیه شدیداللحنی بی‌تفاوتی جامعه بین‌المللی در مواجهه با جنایت مداوم رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که منجر به یک بحران انسانی وخیم با پاکسازی قومی، گرسنگی، آوارگی و تعداد تلفات سرسام‌آور شده است را محکوم کرد.
 
این بیانیه بر تلفات سنگین این درگیری، نزدیک به 200 هزار نفر، از جمله شهدا، مجروحان و مفقودین که اکثر آنها کودکان و زنان بی گناه هستند، تاکید کرد.
 
در این بیانیه همچنین علاوه به وضعیت اسف‌بار بیش از یک میلیون آواره و شرایط وخیم گروه‌های آسیب‌پذیر مانند زنان باردار و بیماران سرطانی به دلیل فقدان خدمات بهداشتی ضروری اشاره شده است.
 
رژیم صهیونیستی در مدت 200 روز بیش از 75 هزار تن مواد منفجره استفاده کرد که باعث تخریب گسترده منازل و زیرساخت‌های حیاتی شد و غزه را عملا غیرقابل سکونت کرد.
 
وزارت حقوق بشر یمن همچنین تشدید حملات عمدی رژیم صهیونیستی و تشدید قتل عام و جنایات آن در ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر را تحریکی آشکار علیه احساسات امت اسلامی خواند.
 
این بیانیه حمله عمدی رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و پرسنل پزشکی و همچنین حملات بی‌رویه آن به سازمان‌های بین‌المللی فعال در منطقه و همچنین همدستی برخی کشورهای غربی، به ویژه ایالات متحده در تداوم چرخه خشونت از طریق معاملات تسلیحاتی و حمایت سیاسی که مانع از تلاش‌ها برای آتش‌بس می‌شود را محکوم کرد.
 
این وزارتخانه از نقش برخی رژیم‌های عربی در تجاوزات صهیونیستی انتقاد کرد و خواستار همبستگی بیشتر جامعه جهانی با آرمان فلسطین شد. این سازمان از فعالان جهانی خواست به قدرت‌های غربی فشار بیاورند تا به حمایت خود از اشغالگران پایان داده و با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کنند.
 
از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در 7 اکتبر 2023 تا کنون بیش از 34 هزار فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی