Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه روز نخست مسابقات لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، امیر مهدی‌زاده با برتری مقابل تمامی رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت. ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفتمین و آخرین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 از صبح امروز (جمعه) در مادرید اسپانیا آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این چارچوب امیر مهدی‌زاده در رقابت‌های وزن 67- کیلوگرم، ابتدا کامیلو ولوزو از شیلی را با نتیجه 3 بر 2 از مقابل برداشت. او در ادامه به مصاف یونس اولاد حاج عامر از بلژیک رفت و مقابل دارنده مدال نقره قهرمانی جوانان اروپا در سال 2019 به برتری 2 بر یک رسید.

کاراته‌کای وزن 67- کیلوگرم کشورمان در دور سوم به مصاف داگلاس کاستا، قهرمان جهان در سال 2018، قهرمان اروپا در سال 2019 و دارنده سه مدال طلای مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 از فرانسه رفت و موفق شد با اقتدار و نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست بدهد. او در مرحله چهارم  با نتیجه 6 بر 2  مقابل ماسامیچی فوناهاشی از ژاپن به برتری رسید.

مهدی‌زاده در دیدار نیمه نهایی به مصاف هیروتو شینوهارا، قهرمان آسیا در سال 2019 رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید تا صعود خود به دیدار نهایی را قطعی کند. مهدی‌زاده در شرایطی به دیدار پایانی مسابقات کاراته وان اسپانیا رسید که با تغییر وزن خود بعد از مسابقات بازی‌های آسیایی، در یک سال اخیر عملکرد خوبی نداشت و به نظر می‌رسد مجدداً در حال بازگشت به روزهای اوج خود است. 

مهدی‌زاده برای کسب مدال طلا روز یکشنبه به مصاف عبدالرحیم ازر اومر از ترکیه خواهد رفت. 

در همین وزن سعید احمدی، دیگر نماینده کاراته ایران ابتدا با نتیجه 3 بر یک از سد سامی انخالی از اسپانیا گذشت و در ادامه با نتیجه 2 بر یک مقابل تورال آقالارزاده از آذربایجان به برتری رسید. 

احمدی در دور سوم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ونیسیوس فیگوئرا، نایب قهرمان جهان در سال 2018  از برزیل شد. با شکست کاراته‌کا برزیلی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل نماینده ترکیه، احمدی از دور مسابقات کنار رفت.

پیش از این سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم با شکست در دور سوم از دور رقابت‌ها کنار رفته بود و نگین باقری از راهیابی به دور سوم رقابت‌های کاتا بازمانده بود. 

هفتمین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان اسپانیا به مدت سه روز در مادرید برگزار خواهد شد.

لیگ برتر کاراته وان اسپانیا|حذف بهمنیار با شکست مقابل کاراته‌کا اسپانیایی

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته لیگ جهانی کاراته وان سعید احمدی امیر مهدی‌زاده

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته لیگ جهانی کاراته وان سعید احمدی امیر مهدی زاده کاراته لیگ جهانی کاراته وان امیر مهدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را شکست داده بود.
دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

کد خبر 6063222

دیگر خبرها

  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود امیری به نیمه‌نهایی/ چهارمین مدال قطعی شد
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی