Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پارس جنوبی جم از مشکلات مالی تیمش گلایه کرد.

طرفداری- فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت:

دو تیم شاهین و پارس از یک استان هستند و آرزویم این است که در لیگ برتر بمانند. دو تیم شرایط مشابه یکدیگر دارند و با چوب دستی به مصاف مسلسل می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا الان هفت سال است که در لیگ برتر مربیگری می‌کنم و هیچ وقت تیم‌های من از رتبه‌های هفتم و هشتم پایین‌تر نیامده‌اند. سه چهار تیم بالای جدول را ببینید که چگونه برای لیگ این فصل آماده شده‌اند.

به گزارش تسنیم؛ وی در ادامه یادآور شد:

در تراکتورسازی، صنعت نفت و هر جایی که بودم وضعیت ما این‌طور نبود، اما آنقدر که لیگ این فصل نابرابر است، ما توانایی رقابت نداریم. وقتی بازیکن 13 میلیاردی در لیگ برتر داریم، ما باید چه کار کنیم. امیدوارم مسئولان بوشهری هم به فکر باشند. مردم بوشهر و شهر جم خونگرم و فوتبال دوست هستند و حق‌شان این نیست. چطور برای تیم‌های وزارت ورزش و جوانان که پرسپولیس و استقلال باشند، 150 میلیارد و 160 میلیارد هزینه می‌کنند و هر چقدر می‌خواهند می‌گیرند، اما برای ما نه؟!

کمالوند تصریح کرد:

برنامه فوتبال برتر نشان می‌داد که یکی از بازیکن‌های آنها 550 هزار دلار گرفته است، اما بابک حاتمی دفاع راست ما 140 میلیون تومان، دفاع چپ ما 250 میلیون تومان و سایر بازیکنان ما هم  مبالغی نزدیک به این رقم گرفته‌اند. دو بازیکن خارجی هم داریم که نمی‌دانیم قرارداد آنها را می‌توانیم بدهیم یا نه. این چه انصافی است؟ اگر قانون کمک نکردن دولت به فوتبال است، خب برای همه این‌طور باشد. یک بام و دو هوا که نمی‌شود. وزارت صنعت، معدن و تجارت 15 تیم دارد و فقط مشکل تیم‌های نفتی هستند؟ تیم شاهین بوشهر چه گناهی کرده است؟

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد:

الان از من می‌خواهید که درباره بازی صحبت کنم، اما چه چیزی باید بگویم؟ آنقدر فکر ما مشغول بود که نمی‌توانستیم بازی با شاهین را آنالیز کنیم. وقتی بازیکنانم مشکل دارند، باید فکر بلیت و هتل و... باشیم، چقدر وقت داریم به فوتبال فکر کنیم؟ الان فکر کنم تا درباره بازی چه چیزی بگویم؟ چیزی نداریم که بگوییم وقتی این همه مشکل داریم. بعد تیم‌های دیگر 600 هزار دلار به بازیکن خارجی می‌دهند که بودجه دو سه سال تیم‌های ماست. چرا در اصفهان اوضاع تیم‌ها بهتر است اما اینجا این‌طور نیست؟ ما و مردم بوشهر چه گناهی کرده‌ایم؟ آیا این عدالت اجتماعی است؟ این چه وضعیتی است. ما حالا بگوییم بازی خوب بود، دقایقی ما خوب بودیم و دقایقی تیم شاهین و بازی مساوی شد. آخرش که چی؟ شما رسانه‌ها هم باید به این مسائل بپردازید. چه فایده این همه در مورد بازی صحبت کنیم و آخرش هم هیچی!

کمالوند در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران که گفت قانونی وضع شده که مربیان درباره مسائل غیر فنی صحبت نکنند و خبرنگاران هم حق پرسش سؤالات این چنینی را ندارند، گفت:

چه کسی این قانون را گذاشته است؟ ما کجا باید صحبت کنیم؟ راجع‌به داوری چیزی نگوییم، راجع‌به فدراسیون نگوییم، درباره گرانی بنزین نگوییم، درباره درد جامعه نگوییم و بدبختی مردم را نگوییم. پس کجا باید صحبت کنیم؟ من خودم از سطح جامعه آمدم و بچه پولدار هم نبودم. روی پای خودم هم ایستادم. من درد این جامعه را می‌فهمم و خودم از مردم هستم. می‌دانم با بنزین سه هزار تومانی چه دردی روی دوش جامعه است. کجا بازیکن 140 میلیون تومانی است که ما داریم؟ بابک حاتمی بازیکن پرسپولیس و سایپا بوده است. نمی‌خواستم کنفرانس به این سمت برود، اما اینها را گفتم دردهای ما را بدانید.

«به ما در شهر جم می‌گویند که چرا تیم را برای تمرینات به جم نمی‌آورید؟» وی با بیان این جمله گفت:

تیم را به جم بیاوریم چه کار کنیم وقتی غذا را روی ما قطع می‌کنند؟ وقتی جایی برای اسکان نداریم، تیم را کجا بیاوریم؟ الان چند ماه است که ما در این تیم کار می‌کنیم، اما آیا برای من خانه‌ای تهیه شده است؟ بازیکنان ما کجا باید بمانند. غذای بی‌کیفیت به ما می‌دادند. قرار شد از جای دیگری تهیه کنند که آنقدر دور بود وقتی غذا به بازیکنان می‌رسید، سرد شده بود. با این شرایطی کجا باید تمرین کنیم؟ مگر تهران چه چیزی دارد که بخواهیم آنجا باشیم و تیم را به تهران نیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد:

نمایندگان محترم مجلس که در آستانه انتخابات تریبون دست‌تان می‌گیرید و دنبال رأی جمع کردن هستید، مصوبه شما در مجلس هشتم به فوتبال این مملکت آتش زد. پول را از فوتبال گرفتید و به ورزشکار ندادید، که بدهید سه چهار هزار میلیارد دزدی کنند و ببرند!

کمالوند خاطرنشان کرد:

به ما تیم‌های نفتی می‌گویند، اما آقای زنگنه (وزیر نفت) پول نمی‌دهد. البته آقای زنگنه باید چه کار کند، وقتی این مصوبه مجلس است؟ همین مصوبه و قانون هم یک بام و دو هواست. چطور یک تیم بازیکن 600 هزار دلاری بیاورد و ما پول نداشته باشیم؟! به چه کسی این درد را بگوییم، در حالی که این همه فشار روی ماست. زیر این فشار استخوان‌های ما خُرد شده است. اگر بخواهید هم نمی‌توانم صحبت فنی کنم، چون صحبت فنی ندارم. من مربی هستم که هیچ وقت تیم‌هایم را رها نمی‌‌کنم تا بروم. می‌توانید کارنامه من را ببینید که هر کجا که بودم، دو سال کار کردم و این‌طور نیست از زیر فشار فرار کنم. در آبادان، کرمانشاه، تبریز، اهواز و هر کجایی که بودم مشکلات داشتیم و کنار تیم‌ها بودم، اما دیگر چقدر تحمل کنیم؟ آیا این وضعیت انصاف است؟ ما در لیگ‌مان تیم‌هایی داریم که با پرواز اختصاصی به این شهر و آن شهر می‌روند، اما ما صبح روزی که باید برویم، نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.

وی تأکید کرد:

ما دو بازیکن خارجی داریم که یکی از آنها کاخاشویلی است که دو بازی غایب بوده و پوست ما کنده شده است. این بازیکن هم زیر 400 میلیون تومان قرارداد دارد. بازیکن خارجی این است که کیفیت هم دارد، نه بازیکنی که یک میلیون دلار پول می‌گیرد. بازیکنی که یک میلیون دلار پول بگیرد، باید 40 گل بزند. فوتبال ما اسیر دست چه کسانی شده است که دلالان هر کاری می‌خواهند می‌کنند. به قول پروین اعتصامی «نبض تهی دست نگیرد فقیر، درد فقیر ای پسرم بی دواست». درد ما فقیرها بی‌دواست.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد اینکه چرا کمتر از بازیکنان بومی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند، عنوان کرد:

سؤال بسیار خوبی بود. اول فصل به ما گفتند نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش بودجه داریم. همه می‌دانید سال قبل تیم چه وضعیتی داشت. من سر حرف بودم. گفتم بازیکن جوان می‌آورم و هشت بازیکن از لیگ یک آوردم، اما در بحث بومی،‌ من با سه چهار بازیکن خودم حرف زدم. ابراهیم صالحی گفت از سال‌های قبل هنوز طلب دارم کجا بیایم؟! خود من با او سه چهار ساعت حرف زدم. در شهرستان جم هم ما هنوز بازیکنی که در سطح لیگ برتر باشد، خیلی نداریم. لیگ برتر سخت است برای اینکه جوان داخل زمین بگذاریم. من جوان‌های زیادی را بازی دادم، اما باید بسترش مهیا باشد. یکسری چیزها زشت است بگویم. بگویم ما به سوپر مارکت پول آب معدنی بدهکاریم زشت است! الآن برگشتیم به حرف اول من، اختلاف طبقاتی در فوتبال مثل جامعه است. یکسری بالا هستند و یکسری پایین، اما من خودم هم علاقه‌مندم تا از بازیکنان جوان استفاده کنم. باید شرایط فراهم باشد و فعلاً آن شرایط را نداریم.

وی در مورد عملکرد ضعیف محمد ابراهیمی هافبک تیمش تصریح کرد:

داستانش خیلی آسان است. ما چهار باخت داشتیم، به پرسپولیس، استقلال تراکتور، پدیده. ما الان باید گل بزنیم. شما ببینید علیپور که سال گذشته آقای گل بوده امسال گل نزده است. این اتفاق برای هر بازیکنی پیش می‌آید، ولی حتما ما باید خط حمله‌مان را تقویت کنیم. من باید یک مسئله هم در مورد محمد نوری بگویم. او امروز پنج گله شد و به کورس آقای گلی‌ رفت. به خاطر اینکه پنج گله شد آن حرکت را نشان داد. او بسیار بچه خوبی است. با من صحبت کرد و گفت رفتم جلوی دوربین تا شادی پنج گله شدنم را انجام بدهم. مثل اینکه یک سوءتفاهمی به وجود آمده است. من فقط یک آرزو دارم که سال بعد هر دو تیم بوشهری در لیگ برتر حضور داشته باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند

رضا مرادی‌پور گفت: از این تعداد، ۱۵۵ نفر بدهکار مالی، ۱۰ نفر بدهکار مهریه و ۲ نفر بدهکار دیات غیرعمد هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه قم عنوان کرد: میزان کل بدهی این افراد، چهار هزار میلیارد ریال است که در تلاش هستیم به روش‌های مختلف از جمله وام قرض‌الحسنه و جلب کمک خیران، بدهی این افراد را تامین و زمینه آزادی آنها فراهم شود.

مرادی پور همچنین گفت: سال گذشته، ۲۳۹ زندانی جرایم غیرعمد در این استان آزاد شدند که از این تعداد، ۲۳۲ نفر آقا و هفت نفر خانم بودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه قم  افزود: ۱۵۵ نفر از افراد آزاد شده بدهکار مالی، ۳۲ نفر نفقه، ۴۶ نفر مهریه و ۶ نفر نیز بدهکار دیات غیرعمد بودند.

او  ادامه داد: کل بدهی این افراد ۱۲۶ میلیارد تومان بود که ۲۱ میلیارد تومان آن از طریق گذشت شکات تامین شد.

به گفته مدیر نمایندگی ستاد دیه قم ، ۹ میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه، ۱۳ میلیارد کمک بلاعوض، ۱۴ میلیارد آورده خانواده مددجویان و ۶۹ میلیارد تومان نیز از طریق سایر منابع تامین شد.

مرادی پور عنوان کرد: ستاد دیه در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از جمله مهریه، نفقه، حوادث کارگاهی، تصادف‌ها و محکومیت مالی غیر از کلاهبرداری فعالیت دارد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه قم  با بیان این‌که اولویت آزادی زندانیان بر اساس شیوه‌نامه ستاد دیه کشور است، گفت: بر این اساس، خانواده درجه یک شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد، مددجویان نوجوان کمتر از ۱۸ سال، زنان زندانی سرپرست خانوار و یا بالای ۵۵ سال، زندانیان از کار افتاده و مردان بالای ۶۵ سال در اولویت آزادی هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه قم  افزود: کارشناسان ستاد دیه، برای زندانیان جرائم غیرعمد پرونده تشکیل می‌دهند و پس از تحقیقات درباره وضعیت مالی مددجو، ستاد با دعوت از شکات، تخفیف‌هایی از طلبکاران می‌گیرد و مقداری نیز کمک خیران را جذب می‌نماید.

ستاد دیه استان قم با شماره حساب‌های بانک ملی ۰۲۰۱۲۳۱۶۱۸۰۰۹، بانک ملت ۱۸۲۲۲۸۸۷۲۴ و بانک تجارت ۱۵۳۰۰۸۵۵۹۳، شماره کارت‌های ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۲۵۷۶۶۲۳ بانک تجارت و ۶۰۳۷۹۹۷۵۶۰۰۰۰۸۸۸ بانک ملی و شماره تماس ۳۷۷۲۴۰۴۴ آماده دریافت کمک‌های خداپسندانه مردم قم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند
  • هوادار تراکتور درپی فشار عصبی شکست برابر ذوب آهن درگذشت
  • تاج: بانوان هوادار رعایت کنند تا فدراسیون تحت فشار قرار نگیرد
  • درخشش گروسیان مقابل تیم کمالوند
  • یک ماده معدنی مفید برای کاهش خطر سکته مغزی
  • قول فراز کمالوند به هواداران نفت آبادان