Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حتما تا به حال از خود یا دوسانتان پرسیده‌اید که بهترین بازی مبارزه‌ای که بازی کرده‌اید چه بوده است و جواب‌های مختلفی شنیده‌اید. یک تحلیلگر بازی‌های رایانه‌ایدر شرکت NPD آمریکا فروش بازی‌های مبارزه‌ای رایانه‌ای در این کشور را مورد بررسی قرار داده است و بازی‌ها را تا آخر سال ۲۰۱۹ با توجه به فروش آن‌ها جدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جای تعجب دارد که بازی بسیار جذاب و پرطرفدار Mortal Kombat X پرفروش‌ترین بازی در ژانر مبارزه‌ای روی دو کنسول Xbox One و PS4 است.

بیشتر بخوانید: عرضه بازی Red Red Redemption 2 در فروشگاه Steam

درست است که فهرست تهیه شده پرفروش‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای در آمریکا فقط شامل پنج عنوان است اما نگاه کردن به آن خالی از لطف نیست. در این فهرست مشاهده می‌شود که Mortal Kombat X در صدر جدول فروش بازی‌های رایانه‌ای قرار دارد و هنوز طرفداران خاص خود را دارد. پس از این بازی Mortal Kombat 11 برای کنسول PS4 و عنوان Injustice 2 برای کنسول Xbox One در رده دوم بازی‌های پرفروش مبارزه‌ای آمریکا قرار دارند. طرفداران Xbox One بازی Mortal Kombat 11 را کمتر خریداری کرده‌اند و به همین خاطر این بازی در رده سوم فروش بازی‌های کنسول خانگی مایکروسافت قرار گرفته است.

البته دیدن عنوان Dragon Ball Xenoverse در بین پرفروش‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای روی کنسول‌ها تعجبی ندارد چرا که این بازی بسیار خاص و قوی است. در میان پرفروش‌ترین بازی‌ها، این بازی Super Smash Bros. Ultimate است که روی کنسول نینتندو سوئیچ به عنوان برترین بازی انتخاب شده است. رده دوم بازی‌های پرفروش نینتندو هم به Pokken Tournament DX رسیده است. نکته جالب این است که Mortal Kombat 11 در نینتندو هم به عنوان یک بازی پرطرفدار شناخته می‌شود و فروش زیادی دارد. در ادامه می‌توانید پرفروش‌ترین بازی‌ها را روی کنسول‌ها PS4 و Xbox One و نینتندو سوئیچ مشاهده کنید.

انتهای پیام/

پرفروش‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای اعلام شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس

اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل نام خود را به عنوان بازیکن در فهرست تیمی در ریودوژانیرو، ثبت کرد!

به گزارش مشرق، روماریو، اسطوره ۵۸ ساله سلسائو نام خود را در فهرست بازیکنان باشگاه اف‌سی آمریکا که ریاست آن را برعهده داشت، ثبت کرد.

هیات مدیره باشگاه اف‌سی آمریکا دیروز با استعفای وی از سمت ریاست این باشگاه موافقت کرد و مرد برزیلی که به همراه سلسائو در جام جهانی ۱۹۴ قهرمان شد، حالا به عنوان بازیکن در اختیار سرمربی این تیم دسته دومی آمریکای جنوبی است.

هنوز مشخص نیست که آیا روماریو تمایل به بازی برای این تیم را دارد. او گفته است که در هیچکدام از بازی‌های لیگ حضور نخواهد داشت اما تاکید کرد که قصد دارد با پسرش، رومارینیو که در پست مهاجم بازی می‌کند، همبازی شود. رومارینیو به‌تازگی به این باشگاه پیوسته است.

وی در پیامی در اینستاگرام خطاب به هواداران این تیم نوشت: «قرار نیست در لیگ بازی کنم و صرفا چند بازی در کنار تیم خواهم بود تا یکی دیگر از رویاهایم که بازی کردن در کنار پسرم است را به حقیقت تبدیل کنم. نظرتان چیست؟»

روماریو آخرین بازی رسمی خود را نوامبر ۲۰۰۹ در همین تیم که باشگاه محبوب پدرش، اِدِور بود، انجام داد. او از سال ۲۰۰۹ ریاست این باشگاه را برعهده داشت. مرد برزیلی در سال ۱۹۹۴ پس از کمک به برزیل در مسیر قهرمانی در جام جهانی آمریکا، عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • کماندوها در اطراف کنسول گری ایران در پاریس
  • قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در آخرین روز فروردین
  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • روماریو به مستطیل سبز برگشت!
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید