Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در بازدید از شهرستان های شهر قدس, ملارد, شهریار, رباط کریم, بهارستان و اسلامشهر به دیدار و گفتگو با فرمانداران این شهرستان ها پرداخت و در جریان آخرین وضعیت و شرایط آن ها قرار گرفت. تاریخ انتشار: 22:11 - 08 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۲۱۴۵

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در جریان بازدید جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور از شهرستان های غرب استان تهران, علاوه بر برنامه بازدید میدانی از وضعیت این شهرستان ها, دیدار و گفتگو با فرمانداران شهرستان ها به منظور آگاهی از آخرین وضعیت و شرایط آن ها در دستور کار قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی وزارت کشور، در جریان این بازدید، از آخرین وضعیت شهرستان های شهر قدس, ملارد, شهریار, رباط کریم, بهارستان و اسلامشهر اطلاع حاصل کرد.

بیشتر بخوانید اغتشاشگران حتی به کودکان و مدرسه دخترانه نیز رحم نکرده و آنان را مورد حمله قرار دادند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت کشور ملارد جمال عرف دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان