Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان با بیان "هیچ کسی نمی‌تواند راه حلی را بر لبنان تحمیل کند" بر ضرروت تشکیل فوری دولت تاکید کرد. ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های لبنانی، شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب الله لبنان گفت: بعد از استعفای دولت کالاها گران شد و شاهد تورمی بی سابقه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لیره لبنان یک سوم ارزش خود را تقریبا از دست داد و برخی از شرکت‌ها و مؤسسات اخراج کارگران و کاهش حقوق آنها را آغاز کردند.

وی گفت که بحران همه مردم را بدون استثناء تحت تاثیر قرار داده است و در چنین شرایطی آیا نیاز نیست که دولت برخی از اقدامات را برای حل مشکلات مردم انجام دهد؟

نعیم قاسم اظهار داشت: وقتی بحران همه ملت لبنان را تحت تاثیر قرار داده است هیچ سیاستمداری نباید به پیروزی خود یا پیروزی حزب خود فکر کند. 

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان افزود: دولت‌های قبلی در لبنان سیاست‌های مشخصی برای اداره کشور نداشته اند و تراکم مشکلات کشور را به مرحله انفجار اجتماعی و اقتصادی رسانده است.

وی درباره تحولات اخیر گفت: ما به مرحله ای رسیدیم که باید طرف‌های داخلی در لبنان تصمیمی قاطعانه اتخاذ کنند.

نعیم قاسم با بیان "هیچ کسی نمی‌تواند راه حلی را بر لبنان تحمیل کند" گفت: کسی که مسئولیت پایان دادن به بحران را بر عهده دارد نباید به دنبال تلف کردن وقت باشد و منتظر بنشیند زیرا مسائل روشن شده است و کشور به دولتی نیاز دارد تا به ساحل امنیت برسد.

فتنه انگیزی‌ جدید آمریکا در لبنان از گذرگاه ارتش!تحلیل|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان و مانورهای سیاسی حریری برای بازگشت به قدرت

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حزب‌ الله لبنان لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان لبنان حزب الله لبنان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید روسیه و چین برآتش‌بس کامل وارسال فوری کمک‌های انسانی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان دائم روسیه و چین روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد بار دیگر بر لزوم آتش بس در نوار غزه برای ارسال کمک‌های انسانی به آوارگان تاکید کردند.

پایگاه خبری روسیا الیوم گزارش داد که «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در شورای امنیت اعلام کرد که آتش‌بس کامل در نوار غزه، پیش‌نیاز ورود ایمن کمک‌های انسانی به این باریکه است.

نبنزیا در این نشست طی بیانیه‌ای گفت: «در حالی‌که عملیات نظامی اسرائیل با حمایت آمریکا که بیش از نیم سال است که در باریکه غزه ادامه دارد، امر کمک رسانی به ساکنان باریکه غیر ممکن است و از تکرار لزوم این سخنان دیگر ناتوان و خسته‌ایم و این مسئله‌ای آشکار است.»

از سوی دیگر، «دای بینگ» نماینده چین در این نشست نیز تاکید کرد: «شاهد گسترش گرسنگی و قحطی در غزه هستیم و ادامه این جنگ هیچ توجیهی ندارد».

کد خبر 6088242

دیگر خبرها

  • فوری/عروس امام خمینی درگذشت
  • تاکید روسیه و چین برآتش‌بس کامل وارسال فوری کمک‌های انسانی به غزه
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است