Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@10:09:13 GMT

از مزدم خجالت می کشیم/ پیشخوان

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۴۵۹۲

صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی امروز ( شنبه ۹ آذر) را در ادامه مشاهده می‌کنید.

   

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روزنامه های امروز روزنامه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۲ پروانه فعالیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با تاکید بر لزوم دسترسی آسان مردم به خدمات دولت، از واگذاری ۱۲ مجوز بهره‌برداری و فعالیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی خبر داد.

مجتبی صارمی امروز (۲۵ فروردین ماه) گفت: دسترسی آسان مردم به خدمات دستگاه‌های اجرایی از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت، موجب کاهش ترددهای غیرضروری، کاهش هزینه ایاب و ذهاب، کمک به کاهش آلودگی هوا و محیط زیست، کاهش ترافیک شهری و بین شهری، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و کاهش فساد اداری می‌شود.

رئیس کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی لرستان ادامه داد: صدور پروانه فعالیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی علاوه بر اهداف و مزایای یادشده، در ایجاد اشتغال و الکترونیکی شدن فرآیندها و خدمات موثر است.

وی اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی غیردولتی باید همکاری لازم را برای واگذاری و برون‌سپاری خدمات خود به این دفاتر داشته باشند.

او بیان کرد: با هدف رسیدگی به درخواست‌های واصله به دبیرخانه استانی دفاتر پیشخوان در سال گذشته شش جلسه کارگروه استانی تشکیل و در مجموع ۱۰۱ مصوبه توسط اعضا صورت‌جلسه شد. از آن جمله می‌توان به صدور ۱۲ پروانه فعالیت جدید دفاتر در حوزه شهری و روستایی، ۲۸ مورد تجدید پروانه، ۱۹ مورد اصلاح نشانی و هفت مورد انتقال امتیاز اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیشخوان روزنامه های فارس ؛ دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۲۷ فروردین
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۲۶ فروردین
  • صدور ۱۲ پروانه فعالیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی در لرستان