Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه روز ۱۴ آذرماه در قفقاز روسیه برگزار می شود. این در حالیست که کادر فن تیم ملی کشتی آزاد در نظر دارد برخی از نفرات مورد نظر خود را در این تورنمنت به میدان بفرستد.

بر این اساس علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، مجید داستان در  وزن ۶۱ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی و مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس فروتن در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از امروز با حضور در خانه کشتی وارد اردوی آماده سازی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این مرحله از تمرینات آزادکاران زیر نظر محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی برگزار می شود چراکه غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی هم اکنون به همراه دو آزادکار منتخب تیم ملی در رقابتهای جایزه بزرگ مسکو حضور دارد.

این مرحله از تمرینات با اعزام تیم منتخب ایران به روسیه به می رسد و آزادکاران تا برگزاری مسابقات باشگاه های جهان در اواخر آذر ماه در بجنورد اردوی دیگری نخواهند داشت.

کد خبر 4784267 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد اردوی تدارکاتی غلامرضا محمدی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال نساجی مازندران مارک ویلموتس لیگ برتر والیبال کشتی آزاد تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران کشتی فرنگی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان  ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کمپ بین المللی شهید عضدی تهران آغاز شد.
در این اردو مهشید اشتری از خراسان رضوی به همراه ندا شهسواری به سرمربیگری تیم ملی بانوان: حمیده ایرانمنش حضور دارند.
این اردو تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت