Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاءالدین بروجردی افزود: مثلا در تصمیم اخیری که مجلس هم مطلع نبود و سران محترم سه قوه تصمیم‌گیری کردند و تبعات اجتماعی هم داشت از یک ساختار قانونمند استفاده شد،‌ تصمیم اتخاذ شد و مجلس هم مطلع نبود. بنابراین در تصمیم‌گیری‌های نظام همه چیز از گذرگاه مجلس عبور نمی‌کند. ناطقان: علاءالدین بروجردی با اشاره به مناسبت دهم آذر روز مجلس اظهار کرد: طبیعتا انتظار مسئولان و مردم از مجلس انجام کارهای بزرگ در جهت حل مشکلات فعلی جامعه است که مشکلات اقتصادی در رأس آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی در ساختار نظام، مجلس یک حلقه از یک زنجیره است.

وی افزود: در واقع نسبت به مسائل مهم و اساسی کشور مجموعه تصمیم‌گیری‌هایی می‌شود. مثلا در تصمیم اخیری که مجلس هم مطلع نبود و سران محترم سه قوه تصمیم‌گیری کردند و تبعات اجتماعی هم داشت از یک ساختار قانونمند استفاده شد،‌ تصمیم اتخاذ شد و مجلس هم مطلع نبود. بنابراین در تصمیم‌گیری‌های نظام همه چیز از گذرگاه مجلس عبور نمی‌کند.

بروجردی یادآور شد:‌ علی‌الاصول باید نوعی هماهنگی بین ارکان تصمیم‌گیر نظام وجود داشته باشد و از ظرفیت نمایندگان هم استفاده شود. وقتی چنین هماهنگی نباشد این گسل باعث ایجاد بحران‌هایی می‌شود که شاهد بودیم. به عنوان مثال بهتر بود نمایندگان در مسئله اخیر در جریان قرار می‌گرفتند. از کارهای خوب دولت قبل این بود که در مورد مشابه چند ماه صرف وقت شد، فرمانداران و معتمدین توجیه شدند و نمایندگان مجلس هم درگیر شدند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تعدد مراکز تصمیم‌گیر در کشور نیز گفت: این ساختاری است که در نظام وجود دارد و در همه کشورها هم هست اما به هر حال باید نوعی هماهنگی وجود داشته باشد.

بروجردی در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقد به فرمایش جاودانه حضرت امام (ره) هستیم که گفتند مجلس در رأس امور است و معتقدیم به میزانی که این جایگاه تنزل یابد باید در جهت رفع آن کوشید و آن را در جایگاه خود قرار داد. منبع: ایسنا برچسب ها: علاءالدین بروجردی ، تصمیم گیری ها ، گذرگاه مجلس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: علاءالدین بروجردی تصمیم گیری ها گذرگاه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع روزداران بروجردی در حمایت از مردم مظلوم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، امام جمعه بروجرد در جمع روزه داران این شهرستان که در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان گرد هم آمده بودند، گفت: این رژیم غاصب با کشتار بی رحمانه‌ی مردم غزه و فلسطین بدیهی‌ترین اصول انسانی را نقض کرده و جنایات و نقض حقوق بشری آنها بر هیچ انسان آزاده‌ای در جهان پوشیده نیست.

حجت الاسلام حسینی خواستار برخورد قاطع مجامع بین المللی با رژیم کودک کش صهیونیست شد.

دیگر خبرها

  • نظر یک عضو مجمع درباره کسر از حساب بی‌حجاب‌ها
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد؛ حقوق کارگران چه عددی است؟
  • استیضاح وزیر کار به خاطر میزان افزایش حقوق کارگران؟!
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد؛ وزیر کار استیضاح می‌شود؟
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی ها را عصبانی کرد /وزیر کار استیضاح می شود؟
  • فوری؛ احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد؛ عدد جدید چقدر است؟
  • مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است
  • فوری؛ احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد/ حقوق کارگران چه عددی باشد، بهتر است؟
  • اجتماع روزداران بروجردی در حمایت از مردم مظلوم غزه