Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر عابدی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ باشگاه های تکواندو شهرستان تبریز افزود: دومین هفته این مسابقات جمعه ۱۵ آذر ماه در سالن ورزشی تکواندو در باغشمال تبریز برگزار خواهد شد.

دبیر هیات تکواندو شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور ۱۲ تیم در بخش آقایان و رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدی با بیان اینکه امسال با افزایش امکانات ورزشی و جوایز مسابقات سعی کردیم تا انگیزه تکواندوکاران را برای حضور هر چه بیشتر در این رقابت ها افزایش دهیم، عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستیم مسابقات باشگاه های تکواندو شهرستان تبریز تا پایان سال جاری خاتمه یابد .

وی افزود: در این راستا تیم های اول و دوم هر گروه که به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه خواهند یافت، هشت تیم دیگر با ورود به مرحله حذفی همچنان شانس کسب جوایز را خواهند داشت.

عابدی تعداد تکواندوکاران فعال در شهرستان تبریز را ۲۸۰۰ نفر آقا و ۱۸۰۰ نفر خانم اعلام کرد و گفت: در این شهرستان ۲۵ باشگاه تکواندو مجوز دار فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردادماه امسال مسابقات قهرمانی تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ٩٠٠ نفر از ورزشکاران در تبریز برگزار شد، خاطرنشان کرد: تکواندو یک رشته رزمی مدرن محسوب می‌شود که با کوشش استادان هنرهای رزمی کره جنوبی و با تلفیق رشته اوکیناوایی کاراته به ویژه سبک شوتوکان و هنرهای رزمی سنتی کره‌ای پایه‌گذاری شد.

دبیر هیات تکواندو تبریز افزود: استیل خاص این رشته دفاعی که متکی بر ضربات پا با حداکثر و در اکثر اوقات با حداکثر قدرت و سرعت است و بر حفظ فاصله فیزیکی با دشمن و طراحی فنون برای دور کردن مهاجم تأکید دارد، آن را از تمام سبک‌های رزمی دنیا متمایز می‌کند.

افتتاحیه مسابقات باشگاه ای تکواندو شهرستان تبریز در خانه تکواندو استان برگزار شد و در هفته اول این مسابقات نتایج زیر به دست آمد.

گروه الف

تیم فروغی ۱۰  -  تیم ستارگان برتر ۲

تیم آکادمی اندیشه ۹  -تیم شهید افروزنده ۳

تیم میثاق ۷  - تیم شهید طوقانی ۵

گروه ب

تیم بابک  ۲  - تیم تختی  ۱۰

تیم فجر  ۷  - تیم حسین زاده ۵

تیم گنجویان ۱۰  - تیم حسین زاده ۱

برچسب‌ها تبریز ورزش فدراسیون ورزش های رزمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز ورزش فدراسیون ورزش های رزمی تبریز ورزش فدراسیون ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز