Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تا پایان سال‌جاری با برگزاری رویدادها و برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری، ناژوان به قطب فرهنگی شهر اصفهان تبدیل می‌شود.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری مختلفی همچون جشنواره برگ‌ها و رنگ‌ها، جشن‌های گرامیداشت هفته اصفهان، ویژه برنامه‌های دهه فجر و جشنواره نوروزی ناژوان از نمونه برنامه‌هایی است که تا کنون برنامه‌ریزی  شده و در حال پیگیری برای اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دو ماه گذشته بیش از ۲۰ رویداد فرهنگی، هنری و ورزشی در مجموعه ناژوان اجرا شده و در روزهای تعطیل و آخر هفته، شاهد اجرای چند رویداد فرهنگی در یک روز بودیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: سرمایه عظیم گردشگری اصفهان علی‌رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته هنوز برای بسیاری از شهروندان و هموطنان ناشناخته است.

وی تصریح کرد: وجود چند مرکز تفریحی، ‌موزه و مراکز گردشگری در کنار طبیعت زاینده رود و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری، ناژوان را به گنجینه‌ای در قلب شهر اصفهان تبدیل کرده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به بازدید بیش از صدها دانش آموز و دانشجو در ماه‌های گذشته از مراکز تفریحی ناژوان گفت: این مجموعه آمادگی دارد در طول سال میزبان همه مدارس و دانشگاه‌ها، مراکز و مجموعه‌های فرهنگی و آموزشی باشد.

کد خبر 398904

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منطقه گردشگری ناژوان فرهنگی شهروند برنامه هاي شهرداري شهر شهرداری اصفهان کلانشهر ناژوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ خزندگان، موزه صدف‌ها و باغ پرونه‌ها سه فضای بکر و جذاب در ناژوان اصفهان

شاید یکی از مکان‌های دیدنی اصفهان که نامش را کمتر کسی شنیده باشد، پارک جنگلی زیبایی به نام پارک جنگلی ناژوان است. پارک جنگلی ناژوان از مکان‌های زیبا و بی‌بدیلی است که دیدن آن می‌تواند یک خاطره به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی برای شما رقم بزند.

کد خبر 739296

دیگر خبرها

  • رضایت شهروندان و مسافران نوروزی از ناژوان اصفهان
  • درهای تالار تیموری بعد از ۵ سال گشوده شد
  • گشوده شدن در‌های تالار تیموری اصفهان پس از ۵ سال به روی گردشگران نوروزی
  • باغ فدک به یک مجموعه اقامتگاهی، گردشگری و خدماتی مناسب تبدیل شده است
  • برج آزادی رکورد بازدید را شکست
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • باغ خزندگان، موزه صدف‌ها و باغ پرونه‌ها سه فضای بکر و جذاب در ناژوان اصفهان
  • ثبت خاطرات نوروز و ماه رمضان با نماد‌های نوروزی در ناژوان