Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@07:47:40 GMT

«پایتخت6» کلید خورد/ آغاز تصویربرداری از شیرگاه

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۶۴۵۲

به گزارش فارس، تصویربرداری «پایتخت۶» به کارگردانی سیروس مقدم در شیرگاه مازندران آغاز شد.

در اولین سکانس‌های این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی و سارا و نیکا فرقانی اصل حضور دارند. 

گروه تولید این سریال قرار است بعد از تصویربرداری در شیرگاه و بخش‌هایی در تهران راهی یکی از کشورهای اروپایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش فارس، فصل شش سریال «پایتخت» توسط آرش عباسی به نگارش درآمده است و گروه تولید هنوز با نویسنده دیگری قرارداد نبسته‌اند.

مرحوم خشایار الوند، حسن وارسته، کوروش نریمانی، امیر حسین صادقی از نویسنده‌هایی بودند که در این شش فصل قصه‌های پایتخت را به نگارش درآوردند. 

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی، مهران احمدی، سارا و نیکا فرقانی اصل از بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال حضور دارند. یکی از بازیگرانی که در فصل جدید پایتخت حضور ندارد علیرضا خمسه است.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به تهیه کنندگی الهام غفوری از سال ۹۰ تا ۹۷ در ۵ فصل از شبکه یک سیما بروی آنتن رفت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیوز، در حالی که اوایل این هفته اعلام شد اقتباس سینمایی از سریال «پیکی بلایندرز» انجام می‌شود، سازنده سریال با یادآوری اینکه برد پیت سال‌ها پیش از این دوست داشت وارد دنیای پیکی بلایندرز شود، گفت از چهره‌ها در این فیلم استفاده می‌کند.

«پیکی بلایندرز» با بازی کیلین مورفی در نقش اصلی، به دلیل طرح داستانی، شخصیت‌ها و اجرای بی‌نقص خود در طول ۶ فصل، به یکی از سریال‌های مطرح بدل شده است.

اکنون استیون نایت، سازنده سریال در گفت‌وگو با گاردین یادآوری کرده که چندین ستاره درجه یک درخواست داشتند تا وارد دنیای جرم و جنایت و خشونت این سریال شوند.

وی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹ هم گفته بود: ما از چهره‌های زیادی درخواست همکاری دریافت می‌کنیم که برد پیت و اسنوپ داگ از جمله آن‌ها هستند.

در آن زمان، او گفته بود بازیگران مشهور را به عنوان مهمان به شرط اینکه واقعا به درد سریال بخورند، تایید کرده بود.

وی گفت: ما فقط بهترین بازیگر را برای چنین نقشی خواهیم داشت، همانطور که با سم کلفلین، بازیگر نقش اسوالد موزلی همکاری کردیم. وی حضور کلفلین در فصل ۵ را عالی خواند.

این فیلمنامه‌نویس بریتانیایی در مصاحبه‌ای که برای اولین نمایش «این شهر» جدیدترین ساخته‌اش در بی‌بی‌سی انجام داد، خبر از ساخته‌شدن نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» را تایید کرد و درباره حضور کیلین مورفی گفت: او قطعا برای فیلم سینمایی برمی‌گردد. ما از ماه سپتامبر فیلمبرداری را شروع می‌کنیم.

هر چند درباره بقیه بازیگران هنوز چیزی گفته نشده، اما این امر موجب افزایش پیش‌بینی‌ها برای بازی احتمالی برد پیت در این فیلم شده است.

کد خبر 6062695

دیگر خبرها

  • گاندو و پایتخت جدید امسال ساخته می‌شوند؟
  • تصویری از سریال پایتخت که دوباره سوژه شد
  • گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • 4 عکس جدید از «رحمت الله امینی شالیکار هزار جریبی» سریال پایتخت در دنیای واقعی
  • بزرگداشت پدر ویراستاری نوین در عالم نشر و فرهنگ ایران
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • ادعای بحث‌برانگیز درباره حضور «معین» در ایران
  • ثبت هوای پاک در پایتخت
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت