Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-18@10:27:00 GMT

خانه لوکس بازیگر معروف دهه هفتاد پاتوق سارقان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۷۰۰۷

خانه لوکس بازیگر معروف دهه هفتاد پاتوق سارقان شد

خرداد؛ سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقانی خبر داد که منزل یک هنرپیشه معروف تلویزیون در دهه ۷۰ را به پاتوق خود تبدیل کرده بودند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ علی آقا کارخانه با اعلام خبر بازداشت چندین سارق، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با افزایش انواع سرقت‌ها از جمله موبایل‌قاپی، سرقت مغازه، منزل و موتورسیکلت، در محدوده سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری پایتخت، کمیسیون پیشگیری از وقوع سرقت در سرکلانتری سوم تشکیل و شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در تحقیقات انجام شده توسط مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد سرنخ‌هایی از حضور دو سارق حرفه‌ای که پیشتر با همین عناوین مشابه توسط مأموران این کلانتری دستگیر شده بودند، به دست آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت متهمان در یکی از خانه‌های مجلل و فاقد سکنه در محدوده سرکلانتری سوم در رفت و آمد هستند.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که مالک منزل مسکونی یکی از هنرپیشه‌های معروف تلویزیون است که از مدتی قبل به دلیل جعل و کلاهبرداری در زندان به سر می‌برد، سارقان این محل را به عنوان پاتوق انتخاب کرده و اموال سرقتی را پس از سرقت در این مکان پنهان می‌کنند.

کارخانه با اشاره به دستگیری چهار متهم در این پرونده گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان کالا‌های سرقتی از قبیل: چهار دستگاه موتورسیکلت، گوشی‌های اپل، تابلو‌های نفیس، لوازم تزئینی و سایر اموال مسروقه کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۸ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، متذکر شد: متهمان به ۱۰۰ فقره انواع سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده‌اند.

این مقام انتظامی متذکر شد: مخفیگاه سارقان، منزل یکی از دوستان قدیمی و دوران کودکی یکی از آن‌ها بود؛ این سارق، کلید منزل را از صاحب‌خانه (هنرپیشه معروف تلویزیون در دهه ۷۰) که اکنون در زندان به سر می‌برد، گرفته و آنجا را به پاتوقی برای اعمال مجرمانه‌شان تبدیل کرده بود.

به گفته کارخانه، شناسایی مالباختگان و تحویل اموال کشف شده به مالکان در دستور کار پلیس قرار دارد.  برچسب ها: پلیس پیشگیری تهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: پلیس پیشگیری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان

سردار "عزیزاله ملکی" با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، به سوءاستفاده سارقان از سهل‌انگاری مالباختگان اشاره کرد و اظهارداشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود. 

وی در ادامه از ابلاغ اجرای طرح عملیاتی ۳ روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان و پیگیری موضوع توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۲۱ سارق و ۵ مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین به کشف ۵ دستگاه خودرو سواری پراید و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی اشاره کرد و بیان‌داشت: سارقان و مالخران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • زورگیری در بزرگراه صدر تکرار شد | ۳ زورگیر خشن چطور گوشی راننده را سرقت کردند
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش