Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بجنورد، علی مرجانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، گفت: دومین المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان خراسان شمالی در رشته کشتی آزاد و فرنگی با حضور ۱۲۰ کشتی‌گیر در قالب ۱۷ تیم به میزبانی خانه کشتی بجنورد برگزار شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد خاطرنشان کرد: در نتایج تیمی بخش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با ۳۰ امتیاز، دانشکده فنی و حرفه‌ای با ۲۷ امتیاز و دانشگاه بجنورد با ۱۵ امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم دست را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجانی با اشاره به امتیازات کسب‌شده توسط تیم‌های دانشجویی در بخش کشتی فرنگی افزود: در نتایج تیمی در بخش کشتی فرنگی نیز دانشگاه بجنورد با ۳۵ امتیاز، دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با ۳۱ امتیاز و دانشکده فنی و حرفه‌ای با ۸ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد با اشاره به مقام‌های انفرادی کسب‌شده توسط دانشجویان در کشتی فرنگی اظهار داشت: در کشتی فرنگی علی‌اکبر منفرد، امین محمدی، محسن رضایی، خشایار طاهرپور، میلاد نجفی و محمد شاه‌باز در جایگاه نخست، مهدی گرمه، محمد حسین نژاد ر جایگاه دوم و حمید حصاری در سکوی سومی جای گرفتند.

وی افزود: در کشتی آزاد نیز محمد پورنادری، کیوان هاشمی، مسعود ساعدی، محمد مجردی، سینا علی‌پور و حسین روحانی مقام اول، سهیل نودهی و اکبر وحدانی مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

341 / 167 بجنورد تیم کشتی المژیاد دانشجویی استان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بجنورد تیم کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد

جواد عبدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: نمایشگاه هنری «طوفان‌الاحرار» مجموعه آثار خوشنویسی در خط‌های مختلف و نقاشی است که به همت کانون هنر این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: حمایت از مردم مظلوم غزه وظیفه انسانی هر مسلمانی است و هر یک از ما با هر شیوه و سبکی می‌توانیم صدای مظلومیت مردم ستمدیده غزه باشیم که دانشجویان کانون هنر دانشگاه آزاد بجنورد، زبان هنر را برای نشان دادن حمایت خود از طوفان‌الأقصی انتخاب کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد بیان کرد: آثار خوشنویسی که با شرکت مریم ریحانی، شادی ریحانی، امین فیروزبخت، رامین فیروزبخت و زهرا معماریانی در نمایشگاه قرار دارند در سبک‌های نستعلیق ثلث و نقاشی هستند.

عبدی افزود: نمایشگاه طوفان‌الأحرار در محل خانه فرهنگ و هنر این دانشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا