Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه «الجزیره» یکشنبه شب (دیشب) در گزارشی اطلاعات و تصاویر دیده‌نشده‌ای از شکست سخت یگان سری «سِرت متکال» رژیم صهیونیستی در عملیاتی در نوار غزه منتشر کرد .

اخبار بین‌الملل- «محمود مرداوی» از تحلیلگران امور اسرائیلی درباره سکوت رژیم صهیونیستی در این باره گفت، ارتش یگان سرت متکال در سری بودن آن و اعضای آن است، رژیم صهیونیستی میلیون‌ها دلار خرج این یگان و مخفی بودن آن کرده و به همین دلیل از درز هرگونه اطلاعاتی خودداری می‌کند تا همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پس از گزارش الجزیره، وبگاه صهیونیستی «واللا» امروز دوشنبه اعلام کرد، «آبراهام دار» ۹۴ ساله مؤسس یگان ویژه سرت متکال مُرد.

بر اساس این گزارش، وی از افسران سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی بوده و عملیات‌های محرمانه متعددی در عمق کشورهای عربی انجام داده است.

بنا به گزارش واللا، دار هنگام تشکیل رژیم جعلی اسرائیل و پس از آن عملیات‌های جاسوسی در مصر و دیگر کشورهای عربی انجام داده بود.

پیش‌تر و در پی این عملیات چندین نفر از مقامات صهیونیست از جمله فرمانده یگان موسوم به یگان نیروهای تکاور ارتش رژیم صهیونیستی استعفا کردند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دلار صهیونیستی جاسوسی کشورهای عربی صهیونیست ها وبگاه صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست اسرائیل در غزه/کابینه جنگ اسرائیل در حال فروپاشی است

«یعقوب رضا زاده» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جنگ غزه هرچه طولانی‌تر می‌شود، اطمینان از این‌که صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند اهداف خود را محقق کنند بیشتر شده است، به خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب گفت: از آغاز جنگ غزه و حملات موشکی که از نوار غزه به اراضی اشغالی ارسال میشود حامل پیامی برای اسرائیل غاصب است که او نه تنها به هدف خود در ریشه‌کن کردن گروه های مقاومت موفق نبوده است بلکه درحال شکست هم هست.   وی ادامه داد: طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی از خاک سوریه و فلسطین اشغالی بر علیه رژیم صهیونیستی آغاز شد. عملیاتی که سران رژیم صهیونیستی به هیچ وجه نمی‌توانستند آن را در قامت خود ببینند.   نماینده مردم سلماس با اشاره به این واقعیت که فردای روز طوفان الاقصی رژیم غاصب اسرائیلی عملیات خود را به صورت ناجوانمردانه علیه زنان کودکان و افراد بی‌گناه فلسطینی تا به اکنون ادامه داده است، تصریح کرد: مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی فاش کرده اند که کابینه جنگ این رژیم در آستانه فروپاشی است و نتانیاهو در تصمیم‌گیری‌های خود مردد بوده و در حال وقت تلف کردن است.   این عضو کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: در دیداری که کمیته امنیت ملی مجلس در قطر با اسماعیل هنیه انجام داد وی تاکید کرد که اسرائیل در ۵۰ سال گذشته چنین شکست سختی از گروه مقاومت را متحمل نشده بود. رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین- حماس عنوان کرد که گروه های مقاومت آماده هرگونه عملیات سخت اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین هستند؛ لذا این پیش بینی وی کاملاً درست بود چون بعد از آن مشاهده کردیم که نتانیاهو با حمایت و کمک‌های آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی و با تجهیزاتی که آنان در اختیارش قرار داده بودند به صورت وحشیانه به مردم غزه حمله کرد.   وی اظهار داشت: رژیم غاصب اسرائیل علی رغم تمام حمایت‌هایی که از طرف ایالات متحده و برخی از کشورهای مرتجع منطقه از او میشد نتوانسته است تاکنون عملیات موفقیت آمیزی که پیش بینی کرده بود را داشته باشد و این عدم موفقیت رژیم کودک کش باعث شده است که تا کنون دست به اقدامات جنون آمیزی بزند.   رضا زاده یادآور شد: نتانیاهو که می‌بایست با چنین اقدامات جنون آمیزیش در مجامع عمومی مورد محاکمه قرار می‌گرفت، با حمایت ایالات متحده تا کنون از آن فرار کرده است. در این بین آمریکایی‌ها می‌خواهند که با عنوان این مطلب که حمایت های خود را از این رژیم کم کرده اند افکار عمومی را گمراه کرده و محاکمه این رژیم غاصب را به عقب بیندازد.   نماینده مردم سلماس با بیان این واقعیت که کشورهای عربی و مسلمان منطقه باید بدانند که اگر به اسرائیل روی خوش نشان بدهند یک روزی به سرنوشت کشورهایی دچار خواهند شد که توسط این رژیم نابود شدند،خاطر نشان کرد: کشورهای منطقه باید سیاست واحدی مانند جمهوری اسلامی ایران در برابر این رژیم غاصب داشته باشند و در این بین باید بدانند که قطعاً نابودی رژیم اسرائیل به نفع تمامی مسلمانان و حتی مردم جهان خواهد بود.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از ۳۲ هزار و ۵۵۰ تن فراتر رفت
  • تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن
  • شکست اسرائیل در غزه/کابینه جنگ اسرائیل در حال فروپاشی است
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند
  • ناکامی بزرگ رژیم صهیونیستی در مواجه با مقاومت فلسطین در سال ۱۴۰۲
  • موشک‌باران شهر اشغالی «اشدود» توسط گردان‌های قسام
  • فعالیت‌های جاسوسی «موساد» در پایگاه‌های آمریکا در عراق
  • فعالیت‌های جاسوسی «موساد» در پایگاه‌های آمریکا در داخل عراق