Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@11:55:13 GMT

کسب درآمد با دستگاه برش لیزری در منزل

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۷۲۸۲

کسب درآمد با دستگاه برش لیزری در منزل

استفاده از دستگاه برش لیزری یک ایده مناسب برای توسعه کسب و کار و یا ایجاد یک کار پردرآمد در منزل می باشد. ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دستگاه های برش و حکاکی لیزری دارای کاربرد های وسیعی در صنایع گوناگون هستند.

صنایع چوب و دکور ، صنایع چرم و پارچه ، ماشین سازی ، قطعه سازی ،صنایع سنگ و شیشه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. از مصرف کنندگان عمده دستگاه های برش لیزر هستند.

با پیشرفت تکنولوژی مدل های کوچکتر و  ارزانتر این دستگاه ها نیز وارد بازار شدند تا کارگاه ها و صنایع کوچک نیز بتوانند از این دستگاه ها بهره ببرند.

دستگاه برش لیزر این قابلیت را دارد که فرایند برش و حکاکی را با سرعت و دقت بسیار بالا بر روی مواد مختلف انجام دهد.

از نظر ساختاری ،دستگاه های برش لیزری که برای فلزات تولید می گردد با دستگاه های برش و حکاکی غیر فلزات متفاوت هستند.

در ادامه قصد داریم چند کاربرد دستگاه برش و حکاکی لیزری غیر فلزات را برای ایجاد یک کسب و کار کوچک بیان کنیم.

کاربرد دستگاه برش لیزر جهت ساخت لوازم چوبی

انواع قاب عکس ، آباژور ، لوستر ، ساعت دیواری ، لوازم آشپزخانه (مانند جای چاقو و چنگال ،جای سیب زمینی ) ماکت و سازه های کوچک چوبی ، کارت عروسی و.. را در منزل بسازید و در بازار بفروشید.

همچنین می توانید با بازاریابی در مشاغل مختلف ، کار تبلیغات آنها را بر روی محصولاتشان بر عهده بگیرید.

به عنوان مثال می توانید جعبه جواهرات بسازید و تبلیغات فروشندگان را بر روی جعبه حکاکی نمایید و یا تخته زیر کیک بسازید و نام فروشنده کیک را روی آن برش و یا حکاکی نمایید و همچنینن می توانید جعبه دستمال کاغذی درست کنید و تبلیغات هتل ، رستوران و یا کافی شاب سفارش دهنده را بر روی آن حک نمایید  و...

تقریبا تمام پیشنهادات بالا با ورق ام دی اف با قطر 3 میلیمتر ساخته می شوند.

با داشتن فکری خلاق خودتان می توانید به ایده های جالب و سود آور دیگری برسید !

اگر در ابتدای راه هستید و با دستگاه و یا نرم افزار طراحی آشنیایی زیادی ندارید هیچ نگران باشید.

ده ها طرح و ایده آماده در بازار وجود دارد که می توانید آن را خریداری نمایید و گاهی برخی فروشندگان این دستگاه ها نیز این طرح ها را به رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

باید خاص باشید !

بسیاری از این طرح ها اکنون در حال استفاده می باشند و شما باید بتوانید ایده و طرح های جدید خلق کنید که تا کنون کسی آنها را نساخته باشد .. در این صورت شما نفر اول خواهید بود و سود آن نیز تماما نصیب شما خواهد شد.

کاربرد دستگاه برش لیزری بر روی چرم ، پارچه و نمد

برش و حکاکی چرم جهت ساخت منسوجات چرمی یکی دیگر از کاربردهای دستگاه برش لیزر است .

طرح های کیف و کفش و .. را با سرعت و دقت زیاد بر روی چرم و یا پارچه برش بزنید و یا روی چرم حکاکی کنید . تولید روزانه خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید و تولیدات خود را در بازار و یا اینترنت بفروش برسانید.

ساخت بسیاری از عروسک ها و لوازم تزئینی نمدی نیز توسط همین دستگاه انجام می شود که احتمالا نمونه های آن را در بازار دیده اید.

کاربرد دستگاه برش لیزری بر روی شیشه و پلکس گلاس

 

با بازاریابی خوب می توانید سفارشات حکاکی بر روی شیشه بدست آورید.

بسیاری از شرکت ها ، هتل ها ، فروشگاه ها هستند که تمایل دارند که آرم یا نام برندشان بر روی شیشه درب شیشه ای ورودی دفتر یا فروشگاهشان حکاکی گردد .. شما می توانید این کار را انجام دهید.

همچنین می توانید بسیاری لوازم تزئنی و ظریف با پلکسی گلاس ( ورق های قطور شفاف ) بسازید.

ساخت انواع لوح و تندیس ، جاکلیدی ، حروف و علائم شفاف و شیشه ای و.. از کاربرد های این دستگاه است .

کاربرد دستگاه برش و حکاکی لیزری بر روی سنگ

کاربرد دستگاه لیزر خانگی بر روی سنگ فقط حکاکی است.

به دلیل قدرت کم این دستگاه ها در قیاس با مدل های صنعی ، مدل های خانگی و کوچک توانایی برش سنگ را ندارند.

حکاکی تصویر بر روی سنگ بسیار رایج است که شما می توانید با حکاکی بر روی سنگ های تزئینی ، سازه های زیبا و نفیسی تولید نمایید و در بازار به فروش رسانید . همچنین از این دستگاه در حکاکی چهره بر روی سنگ نیز استفاده می گردد.

ایده هایی که در بالا بیان شد تنها بخش کوچکی از کاربرد های وسیع این دستگاه ها است .

شما با داشتن ایده های جدید و نوآورانه و همچنین پشتکار می توانید درآمد سرشاری از این دستگاه کسب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت این دستگاه ها می توانید بر روی آدرس اینترنتی زیر کلیک نمایید

https://printcnc.com

انتهای پیام /

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری یو پی اس و کاربرد آن

برخی از کاربردهای اصلی باتری UPS عبارتند از:

حفظ اطلاعات: در مواقع قطعی برق، باتری UPS امکان ادامه کار با کامپیوتر و دستگاه‌های دیگر را فراهم می‌کند، که این امر از از دست دادن اطلاعات مهم و ایجاد خرابی در سیستم‌های کامپیوتری جلوگیری می‌کند.

حفظ اتصالات شبکه: باتری UPS می‌تواند به تجهیزات شبکه اینترنتی مانند مودم‌ها، روترها و دستگاه‌های VOIP امکان اتصال مداوم به اینترنت را در صورت قطع برق فراهم کند.

حفظ کارایی سرورها: در مراکز داده و سرورهای اصلی، باتری UPS می‌تواند از از دست دادن داده‌ها و قطعی اتصالات موجبات خسارت را کاهش دهد و کارایی سرورها را حفظ کند.

حفظ تجهیزات پزشکی: در محیط‌های پزشکی، باتری UPS می‌تواند به تجهیزات پزشکی از جمله سیستم‌های MRI، دستگاه‌های نظارت بیماری و سایر دستگاه‌های حیاتی امکان ادامه کار در شرایط قطع برق را فراهم کند.

حفظ تجهیزات صنعتی: در محیط‌های صنعتی، استفاده از باتری UPS می‌تواند از از دست دادن داده‌ها، خرابی تجهیزات و توقف خطوط تولید جلوگیری کند.

بنابراین، باتری UPS یکی از ابزارهای مهم در حفظ پایداری و عملکرد تجهیزات الکترونیکی در شرایط عدم تأمین برق است.

باتری UPS (Uninterruptible Power Supply) با باتری خودرو در بسیاری از جوانب متفاوت است. در ادامه به تفاوت‌های اصلی بین این دو نوع باتری اشاره می‌کنم:

کاربرد:

باتری UPS: باتری یو پی اس 42 آمپر به طور اصلی برای تأمین برق پشتیبانی می‌کند و معمولاً در محیط‌های اداری، کسب و کار، مراکز داده، و تجهیزات الکترونیکی حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در صورت قطعی برق اصلی، امکان ادامه کار را فراهم کند.

باتری خودرو: باتری خودرو عمدتاً برای راه‌اندازی موتور و تأمین انرژی برای سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی خودرو استفاده می‌شود.

ظرفیت:

باتری UPS: باتری UPS عموماً برای تأمین برق در مدت زمان محدودی بعد از قطعی برق اصلی طراحی شده است. ظرفیت باتری UPS برای ادامه کار در زمانی کوتاه معمولاً بین چند دقیقه تا چند ساعت است. باتری 2 ولتی نیز در کاربرد های حیاتی و وسیع کاربرد دارد.

باتری خودرو: باتری خودرو برای تأمین انرژی برای راه‌اندازی موتور و تأمین انرژی برای سیستم‌های الکتریکی خودرو طراحی شده است و معمولاً دارای ظرفیت بیشتری نسبت به باتری UPS است.

ساختار و طراحی:

باتری UPS: باتری UPS عموماً دارای ساختار سلول‌های خشک یا سلول‌های ژلی است که به منظور حفظ برق و تأمین انرژی برای تجهیزات الکترونیکی استفاده می‌شود.

باتری خودرو: باتری خودرو معمولاً دارای ساختار سلول‌های الکترولیت مایع (معمولاً اسید سولفوریک) است که برای راه‌اندازی موتور و تأمین انرژی برای سیستم‌های الکتریکی خودرو استفاده می‌شود.

بنابراین، باتری یو پی اس 65 آمپر و باتری خودرو در کاربردها، ظرفیت، و ساختار و طراحی از یکدیگر متفاوت هستند و برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شوند.

باتری لیفتراک یک نقش بسیار مهم در عملکرد و کارایی لیفتراک دارد، بنابراین ویژگی‌های مهمی باید در نظر گرفته شوند تا باتری مناسبی انتخاب شود. ویژگی‌های اصلی باتری لیفتراک عبارتند از:

ظرفیت: باتری باید دارای ظرفیت کافی برای پشتیبانی از عملکرد لیفتراک در طول شیفت کاری باشد. این شامل ظرفیت انرژی برای حرکت، بالابری بار و سایر عملیات است.

توان: باتری باید توان کافی برای راه‌اندازی موتور لیفتراک و تأمین انرژی برای سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی دیگر داشته باشد.

عمر مفید طولانی: باتری باید دارای عمر مفید طولانی باشد تا نیاز به تعویض زودهنگام و هزینه‌های مربوط به تعویض باتری کاهش یابد.

قابلیت شارژ و دشارژ مکرر: باتری لیفتراک استاندارد باید قابلیت شارژ و دشارژ مکرر را داشته باشد بدون اینکه عملکرد و کارایی آن تحت تأثیر قرار گیرد.

مقاومت در برابر شوک و لرزش: باتری باید مقاومت کافی در برابر شوک‌ها و لرزش‌هایی که در حین استفاده از لیفتراک ایجاد می‌شود، داشته باشد.

بازیافت پذیری: باتری باید به راحتی قابل بازیافت و بازیافت شوند تا به محیط زیست کمترین آسیب را وارد کنند و از مواد قابل استفاده مجدد بهره‌برداری شود.

راندمان بالا: باتری باید راندمان بالایی داشته باشد تا انرژی خود را به صورت بهینه تبدیل کند و از مصرف انرژی زائد جلوگیری کند.

محافظت در برابر گازهای خطرناک: باتری باید به صورت صحیح طراحی شده باشد تا حداقلیت تولید گازهای خطرناک مانند گاز هیدروژن و گاز سولفوریک را داشته باشد.

اندازه و وزن مناسب: باتری باید اندازه و وزنی مناسب داشته باشد که به لیفتراک اجازه می‌دهد به طور بهینه حرکت کند و کارایی را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • ۷ افسانه و سبدی از «خیال‏‏‌پردازی‏‏‌ها» در بازار اجاره مسکن
  • مهم‌ترین کاربرد دکمه پشت آینه (فیلم)
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز
  • روش های بازکردن قفل گوشی
  • نفت روی کشتی و آب نداریم؛ از درآمد‌های نفتی برای پرداخت حقوق استفاده نمی‌کنیم
  • باتری یو پی اس و کاربرد آن
  • دراگون فایر؛ آیا این سلاح لیزری به شکار پهپادهای روسیه در آسمان اوکراین می رود؟(+فیلم و عکس)