Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@14:10:38 GMT

۴۰ درصد خریدهای بلک فرایدی با گوشی انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۷۳۰۸

۴۰ درصد خریدهای بلک فرایدی با گوشی انجام شد

ایتنا - نتایج یک بررسی در آمریکا نشان می‌دهد ۳۹ درصد از خریدهای بلک فرایدی با استفاده از گوشی‌های هوشمند انجام شده که نسبت به رقم ۳۳ درصدی سال قبل افزایش قابل توجهی نشان می‌دهد.
نتایج یک بررسی در آمریکا نشان می‌دهد ۳۹ درصد از خریدهای بلک فرایدی با استفاده از گوشی‌های هوشمند انجام شده که نسبت به رقم ۳۳ درصدی سال قبل افزایش قابل توجهی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، پژوهشی که توسط شرکت ادوبی در این زمینه انجام شده، نشان می‌دهد مبلغ هزینه شده برای خریدهای بلک فرایدی از طریق گوشی امسال به ۲.۹ میلیارد دلار افزایش یافته است. این در حالی است که رقم مذکور در سال گذشته تنها ۲.۱ میلیارد دلار بوده است.

در مجموع در سال جاری میلادی ارزش نقدی خریدهای بلک فرایدی که با استفاده از اینترنت انجام شده، ۷.۴ میلیارد دلار بوده است. این در حالی است که در سال گذشته میلادی این رقم ۶.۲ میلیارد دلار بوده است.

متوسط هزینه انجام شده برای خریدهای بلک فرایدی از طریق اینترنت امسال به ۱۶۸ دلار رسیده و این امر نشان می‌دهد مردم در زمینه صرف مبالغ قابل توجه برای این کار مشکلی ندارند.

از سوی دیگر خرید محصولات فناورانه در بلک فرایدی متداول بوده است. محبوب‌ترین محصولات فناورانه خریداری شده در این ایام عبارت بوده اند از لپ‌تاپ‌های اپل، ایرپاد، کنسول بازی نینتندو سوئیچ و تلویزیون‌های سامسونگ.

علاقمندان به بازی‌های ویدئویی هم بازی‌هایی همچون فیفا ۲۰ و مادن ان اف ال ۲۰ را خریداری کرده‌اند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: خرید اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف

این‌که چقدر افراد یک جامعه به یکدیگر اعتماد دارند و چقدر به دولت و سیاستمداران اعتماد می‌کنند، باعث شکل‌گیری تعریفی به نام سرمایه اجتماعی است؛ شاخصی که در بزنگاه‌های مهم اجتماعی و سیاسی می‌تواند برای یک کشور راهگشا باشد. اگر نخواهیم با مصداق‌های سیاسی به تشریح اهمیت این شاخص بپردازیم، می‌توان به فراگیری کرونا در ایران اشاره کرد؛ فراگیری بیماری‌ای که کنترل و مهار آن تنیدگی مهمی با سرمایه اجتماعی داشت. شاید به‌دلیل میزان اهمیت مراقبت‌های بهداشتی بود که راه‌حل این چالش پزشکی را می‌بایست در اعتماد عمومی جست‌وجو می‌کردیم. اتفاقی که البته در مقایسه با دیگر کشورها وضعیت ایران را بهتر نشان می‌داد. اعتماد عمومی یعنی انتظار مردم از دریافت پاسخ مثبت به خواسته‌های‌شان از طریق متولیان امور. البته حداقل داده‌های آماری استخراج‌شده از پژوهش‌های صورت‌گرفته نشان می‌دهد این شاخص رو به کاهش است اما در این میان جامعه ایرانی به چه کسانی همچنان اعتماد دارد و ازچه قشروگروهی سلب اعتماد کرده است؟ نکته مهم در میانه نتایج این آمارها این است که بدانیم صرف خوانش داده‌های آماری نمی‌توان به نتیجه درستی رسید و گاه خروجی این داده‌های بدون تحلیل می‌تواند گمراه‌کننده باشد. نتایج آخرین پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان درسال۱۴۰۲نشان می‌دهد که با وجود کاهش سرمایه اجتماعی، همچنان پزشکان، معلمان واستادان دانشگاه اقشار مورد اعتماد در جامعه هستند. با این حال درصد اعتماد «زیاد یا خیلی‌زیاد» به این اقشار نیز حدود۵۰درصد بوده است. همچنین، نتایج این پیمایش نشان می‌دهد با وجود آن‌که درسال۱۳۹۴اعتماد «زیاد یا خیلی زیاد»به هنرمندان و چهره‌های رسانه‌ای حدود ۵۴ درصد بوده، درسال ۱۴۰۲، اعتماد «زیاد یا خیلی زیاد» به سلبریتی‌ها و چهره‌های رسانه‌ای حدود ۱۷درصد گزارش شده است. رد و نشان چرایی افول اعتمادنزد این افراد رامی‌توان درعملکردآنها طی چند سال اخیر درجامعه ایرانی جست‌وجو کرد. البته نکته جالب توجه این است که درمیان سایر اقشار نه‌فقط اعتماد به کسبه و بازاریان کاهش نداشته بلکه چند درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • حمل ۴۰ درصد از کالای استان یزد مربوط به مصالح معدنی است
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • نرخ رشد نقدینگی در مسیر کاهش