Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه این فردا برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 15:03 - 11 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۲۱۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، بررسی جزئیات آئین‌نامه لیگ در ۵ رشته قایقرانی، بررسی آئین‌نامه برگزاری مسابقات و دستورالعمل کلاس‌های مربیگری و داوری اهم موضوعاتی است که در این جلسه مورد بحث و بررسی اعضا قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه هیئت رئیسه علیرضا سهرابیان، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنابع دستی، احمد دنیامالی و خسرو ابراهیمی اعضای هیئت رئیسه، محمدرضا کریمی و کتایون اشرف نواب رئیس، رضا صابونچی دبیر، ایرج اقلیمی کارشناس خبره، هادی خلیلی بازرس و کوروش کیادلیری خزانه‌دار فدراسیون قایقرانی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اقلیمی هدایت تیم قایقرانی مردان را برعهده گرفت انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قایقرانی فدراسیون قایقرانی علیرضا سهرابیان اصغر مونسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه دادگاه برگزار شد/ پسر معاون سابق قوه‌قضائیه اعترافاتش را پس گرفت!

به گزارش خبرآنلاین، در این جلسه این متهم به دفاع از خود پرداخت و مالکیت همۀ موارد تحصیل‌شده از طریق عناوین اتهامی را رد کرد و منشاء خرید چند زمین، خانه و خودروی لوکس خود را سرمایه‌های شخصی عنوان کرد!

فارس نوشت: درحالی‌که در کیفرخواست متهم بدون شغل معرفی شده بود، این متهم شغل خود را سرمایه‌گذاری با نقدینگی سایرین عنوان کرد به این صورت که سرمایه‌های آشنایان را جمع کرده و بعد از سرمایه‌گذاری، به آنها سود پرداخت می‌کند.

او مالکیت یک ملک خریداری شده در خیابان سازمان آب را هم رد کرده و مدعی شد برادرش برای فرار از مالیات این ملک را به نام دوست صمیمی متهم یعنی ع.خ کرده است.

این متهم از نحوۀ بازداشت خود نیز شکایت داشت که چرا شان او هنگام بازداشت رعایت نشده و به او در خیابان دستبند زده‌اند. او تمامی اعترافات خود در دوران بازجویی را نیز رد کرد.

متهم در توجیه دریافت بخشی از واریزی‌های متهمینی که پرونده‌هایشان را حل‌وفصل می‌کردند هم مدعی شد که این مبالغ را از برادرش قرض می‌گرفته و به‌زودی بدهی خودش را تسویه می‌کند.

این متهم سیمکارت‌های خریداری شده با اموال نامشروع را بیشتر از مقداری که در کیفرخواست عنوان شده اعلام کرد و مدعی شد همه سیمکارت‌ها را از محل سرمایه‌های مردمی تهیه کرده و بخشی از آن را هم متهم ح‌.ی مبلغی به وی پول داده تا برای او هم در زمینۀ سیم‌کارت سرمایه‌گذاری کند.

همچنین در ادامه از قاضی دادگاه خواست تا سیم‌کارت‌های ضبط‌شده را به او پس بدهند تا بتواند پس از فروش آن‌ها، بدهی‌های خود به سرمایه‌گذاران را تسویه کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897642

دیگر خبرها

  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!
  • دومین جلسه دادگاه برگزار شد/ پسر معاون سابق قوه‌قضائیه اعترافاتش را پس گرفت!
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی
  • تاج: درآمد فدراسیون از جریمه بیانیه‌ها تامین نمی‌شود!
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان | دستمزد جدید برای این گروه از بازنشستگان تعیین می شود؟