Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی تبریزی مهاجم تیم فوتبال استقلال نتوانسته رضایت استراماچونی را جلب کند و گفته می‌شود این بازیکن در لیست خروجی استقلال برای نیم فصل قرار دارد.

 شنیده می‌شود استقلالی‌ها قصد دارند تبریزی را با بازیکن یکی  از تیم‌های تهرانی معاوضه کنند و این پیشنهاد را هم به تیم تهرانی ارائه کرده اند، اما هنوز توافقی میان طرفین حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: استراماچونی استقلالی می‌ماند

در نهایت باید دید ۲ باشگاه در نیم فصل بر سر معاوضه تبریزی با  (س _ و) به توافق خواهند رسید یا این انتقال منتفی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

تبریزی در آستانه خروج از استقلال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن اسبق پرسپولیس: جواد نکونام برای استقلال من را می خواست و بارها تماس گرفت!

ساسان انصاری، بازیکن اسبق پرسپولیس با بیان اینکه از تیم فوتبال استقلال تهران پیشنهاد همکاری داشته، گفت جواد نکونام با من در رابطه با حضور در استقلال تهران تماس گرفت اما خودم تمایلی نداشتم

طرفداری | ساسان انصاری در خصوص مطلبی که اخیراً در فضای مجازی منتشر و اعلام کرد که در پایان فصل از تیم فوتبال فولاد خوزستان جدا می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد.

ساسان انصاری اظهار داشت:

در مقطع کنونی نمی‌توانم بگویم که راهی چه تیمی خواهم شد و تمام فکر و تمرکزم روی دیدارهای باقی مانده فولاد در لیگ برتر است تا بتوانیم بهترین نتایج را برای هواداران که امسال خیلی آنها را اذیت کرده‌ایم، کسب کنیم.

او در خصوص پیشنهاد از سه باشگاه استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان گفت:

پس از پُستی که در فضای مجازی گذاشتم هیچ تیمی تاکنون با من صحبت نکرده است اما در نیم فصل جواد نکونام (سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران) بارها با من تماس گرفت تا به استقلال بروم که به احترام هواداران فولاد تصمیم گرفتم که به قرارداد خود با این باشگاه پایبند بمانم. از دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس هیچ پیشنهادی تا به امروز دریافت نکرده‌ام.

انصاری در رابطه با حضور عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید فولاد گفت:

در مدت زمانی که تمرینات ما زیر نظر ویسی برگزار می‌شود این انگیزه را در او می‌بینم که همان کاری را که با صنعت نفت آبادان در فصل گذشته انجام داد را در فولاد پیاده سازی کند و به نظرم یکی از تصمیمات درست مدیریت باشگاه انتخاب ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. ویسی سال گذشته توانست صنعت نفتی را که در آستانه سقوط بود را در لیگ برتر نگه دارد و امیدوارم در فولاد هم موفق شود. با آمدن رضائیان باشگاه به ثبات رسیده و در حال حاضر ثبات تنها چیزی است که می‌تواند به فولاد کمک کند.

کاپیتان فولاد خوزستان در رابطه با پایان دوران فوتبالی‌اش گفت:

هنوز تصمیمی نگرفته‌ام اما دوست دارم در قامت سرمربی هم فعالیت داشته باشم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • بازیکن اسبق پرسپولیس: جواد نکونام برای استقلال من را می خواست و بارها تماس گرفت!