Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی دادگستری آبادان، با راه‌اندازی خط تلفن همراه به شماره «۰۹۰۲۰۸۶۳۰۰۶»، از این پس مردم می‌توانند شکایت‌ها یا گزارش‌های خود را در خصوص مسایل قضایی شهرستان آبادان از این طریق به اطلاع رییس این دادگستری برسانند.

همچنین برنامه‌های سروش و ایتا با همین شماره، آماده دریافت گزارش‌های مردمی به صورت مستند  در قالب فیلم و عکس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

46

کد خبر 1326876

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت دادگستری قوه قضاییه جرم باشگاه پرسپولیس انتخابات مجلس یازدهم عراق علیرضا بیرانوند باشگاه استقلال بنزین سهمیه بندی بنزین لیگ برتر نوزدهم آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی سامانه بارشی طی امروز به صورت بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای به همراه رعدوبرق و وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق مرتفع شرقی و شمالی فعال خواهد بود.
همچنین طی امروز برای نیمه غربی با توجه به وزش باد‌های متوسط تا شدید احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نخواهد بود.
طی فردا و پس فردا بارش‌ها در ارتفاعات استان همچنان به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت. طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه وزش باد در اغلب مناطق استان متوسط تا شدید پیش بینی می‌شود؛ بنابراین احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی در مناطق مستعد وجود دارد. 
از فردا روند دما افزایشی خواهد بود. شمال خلیج فارس طی امروز و فردا نیمه مواج و در برخی ساعات مواج خواهد بود.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۵ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزیر صمت: مردم مستقیم با خودروساز باید در ارتباط باشند
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • معرفی رییس کل جدید دادگستری استان
  • «محمد جعفر عبدالهی» رییس کل دادگستری خراسان جنوبی شد