Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@16:45:09 GMT

صالحی امیری: امیدوارم تیم امید از پیچ سخت عبور کند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۷۷۸۹

خرداد؛ رییس کمیته ملی المپیک گفت: جدا از بودجه مصوب، دو و نیم میلیارد هم خارج از سقف بودجه به فدراسیون ها کمک مالی داشته ایم.

به گزارش ایسنا، سید رضا صالحی امیری در مورد پیگیری کارهای المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: مسائل مربوط به کاروان در سه سطح در کمیته پیگیری می شود. روسای فدراسیون ها در هیات اجرایی حاضر می شوند و  مسائل مربرط به رشته  تحت مدیریت او مطرح می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه بازدید از اردوها هم مکمل این سطح از کار است.

وی ادامه داد: تا به امروز ۲.۵ میلیارد تومان خارج از سقف بودجه مصوب به فدراسیون ها کمک داشته ایم، تا به امروز هم ٩٠ درصد بودجه سالیانه فدراسیون ها را پرداخت کرده ایم و به زودی ١٠ درصد باقی مانده پرداخت می شود.

روسای فدراسیون ها حرفه ای هستند و از کلمه ان شاءالله استفاده می کنند!

صالحی امیری در مورد فشار آوردن به فدراسیون ها برای اعلام تعداد مدال در المپیک گفت: در جلسات حاضر بودم و این نبود استرس به فدراسیون ها وارد شود. بلکه آقای سلطانی فر تشویق می کند. ما در جلسات ستاد در مورد ارزیابی ها از کسب مدال سوال می کنیم و هیچ کسی در ستاد القا نکرده که باید مدال بگیرید. روسای فدراسیون ها هم حرفه ای هستند و همه آنها از کلمه ان شاءالله استفاده می کنند.


درخواست افزایش سهمیه رسانه ها را داشتیم اما نپذیرفتند

صالحی امیری در مورد تعداد سهمیه رسانه ها گفت: تعداد سهمیه رسانه های ما 15 نفر است اما ما دو مرتبه درخواست افزایش سهمیه داشتیم که به 20 نفر افزایش یابد اما پذیرفته نشد.

شرایط از لحاظ کسب سهمیه خوب است

صالحی امیری در مورد وضعیت ورزشکاران تاکید کرد: تک تک ورزشکاران که امید به کسب سهمیه آنها وجود دارد، در معرض نظارت و آنالیز دقیق ما هستند تا مسائل و مشکلات مربوط به آنها بررسی و حل و فصل شود. حمایت ما تا المپیک ادامه دارد. نسبت به ادوار گذشته المپیک مانند لندن و ریو، شرایط فعلی کاروان توکیو از نظر کسب سهمیه خوب است، از واژه ایده آل استفاده نمی کنم اما شرایط خوب است. به لحاظ بودجه هم شرایط خوب است، مدعی کمک ایده آل مالی نیستیم اما با توجه به مشکلات مالی موجود، کمک خود را داشته ایم.

بدترین روش مدیریتی تنها گذاشتن قهرمانان ملی است


صالحی امیری در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد قدر کیانوش رستمی دانسته نشده است، تصریح کرد: کار ما پیگیری چالش ها و مشکلات بین ورزشکاران و فدراسیون ها است. در قضیه احسان حدادی، حامد حدادی، میلاد وزیری و حسن تفتیان همین کار را کردیم. کار ما این نیست نظاره گر باشیم. آیا بازگشت و حمایت از  میلاد وزیری کار درستی بود یا خیر. یا حمایت از حامد حدادی و بازگشت مجدد او به تیم ملی کار درستی بود یا خیر. بدترین روش مدیریت این است قهرمان ملی را در شرایط بحرانی تنها بگذاریم و این روش غیر اخلاقی است. ما سهراب مرادی را حمایت می کنیم چه به المپیک برسد چه نرسد. ما از کیانوش هم حمایت مادی و معنوی می کنیم. هر کسی در زندگی خود فراز و فرودهایی دارد. کیانوش در مسابقات نتیجه نگرفت و ما هم راضی نیستیم اما نباید دستمایه انتقام جویی قرار بدهیم. از طرفی المپیک 2020 انتهای دنیا نیست و رویدادهای دیگری هم در پیش داریم.

نتایج امید رضایت بخش نبود
او در مورد تیم فوتبال المپیک گفت: از روز اول طی توافق سه جانبه مسئولیت تیم امید کامل به فدراسیون سپرده شد اما تیم امید یکی از امیدهای مردم برای صعود به المپیک است. تاکنون طی دو مرحله 400 میلیون تومان به فدراسیون کمک کرده ایم. باز هم قول دادم در محدودیت مالی قرار نمی گیرند اما قطعا نتایج رضایت بخش نبود. اما باید تیم امید تشویق شود. انتظارات ما و ملت مشخص است و شخصا امیدوارم تیم امید از این پیچ سخت عبور کند و بعد از 45 سال به المپیک برود.

برچسب ها: سید رضا صالحی امیری ، رییس کمیته ملی المپیک

منبع: خرداد

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران درباره کسب سهمیه خرک مردان برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: این سهمیه را ورزشکار شایسته کشورمان پیرو برنامه ریزی که از سال ۹۶ آغاز شد بود با زحمات فراوان بدست آورد و البته در برنامه ریزی ما یک وقفه ۲ ساله به دلیل مشکلات ایجاد شده افتاد، اما خوشبختانه به دنبال این هستیم که برنامه‌ها را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: الفتی یکی از ورزشکاران بود که روی او سرمایه گذاری کردیم با وجود اینکه ما ۲ سال فاصله به دلیل مشکلات ایجاد شده داخلی که در فدراسیون افتاد و برنامه‌ها ۲ سال عقب افتاد، اما با تدبیر و درایت وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک شکر خدا ژیمناستیک به آرامش رسیده و پیگیر برنامه‌های خودش بوده است البته فرصت‌ها هدر رفت به عنوان مثال اثری از تیم نوجوانان ما باقی نمانده و باید دوباره تشکیل شود و در برنامه‌های قبلی باید بخش‌هایی را باز سازی و ترمیم کنیم بخش بزرگی از برنامه‌هایی که در حال اجرا بود قابل پیگیری است اعزام بعدی ما اواخر اردیبهشت قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیاست که با تیم کامل شرکت می‌کنیم همچنین در ترامپولین برنامه ریزی ما در حال انجام است در قهرمانی آسیا امید داریم که این تیم افتخار آفرینی کند. 

روز گذشته مهدی الفتی موفق شد با ایستادن در سکوی دوم رنکینگ سهمیه المپیک پاریس را در رشته خرک مردان بدست بیاورد و این در حالی است که در ۶۰ سال گذشته ما در المپیک حضور نداشته ایم.

فدراسیون ژیمناستیک در ۲ سال گذشته و در دوران سجادی وزیر ورزش و جوانان دستخوش مشکلات مدیریتی بود و فدراسیون جهانی ژیمناستیک سرپرست این فدراسیون را به رسمیت نمی‌شناخت و بعد از رعایت قوانین اساسنامه و بازگشت زهرا اینچه درگاهی فدراسیون دوباره اعزام‌ها و رقابت‌های بین المللی را از سر گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید