Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه نماینده سازمان ملل، امروز از مناطق زلزله زده استان بازدید خواهد کرد، اظهار داشت: سازمان ملل، یک‌هزار عدد بخاری که قابلیت استفاده به عنوان اجاق گاز را نیز دارند، برای توزیع بین زلزله‌زدگان شهرستان‌های میانه و سراب در اختیار ما قرار داده است که امروز با حضور نماینده این سازمان در بین مردم توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر هنربر در ادامه با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی بیان کرد: تا روز گذشته، ۱۱۶۵ نفر در میانه و ۷۰۰ نفر در سراب، وام ۱۰ میلیون تومانی اسکان موقت دریافت کرده‌اند و  ۱۰۵ اتاقک ۴*۳ در میانه و ۱۳۸ اتاقک در سراب نیز در بین مردم توزیع شده است.

وی متذکر شد: به ۱۷۵ نفر در مناطق زلزله زده میانه و ۴۶ نفر در سراب، کانکس اختصاص داده شده است.

هنربر با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در راستای اسکان دائم زلزله زدگان، گفت: ۶۳۷ واحد مسکونی در میانه و ۴۰۲ واحد مسکونی نیز در سراب آوار برداری شده‌ و عملیات پی ریزی ۱۵ واحد در میانه و ۳۹ واحد در سراب، در حال انجام بوده و آرماتور بندی چهار ساختمان در میانه و پنج ساختمان در سراب، آغاز شده است.

وی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی از نظر تامین مواد خوراکی در این مناطق وجود ندارد؛ بیان کرد: لوازم گرمایشی از قبیل هیتر و بخاری برقی بین تمامی خانوارها توزیع شده است و در صورت نیاز مجدد نیز مشکلی از قبیل تامین وسایل گرمایشی نداریم و استانداری حاضر است در صورت نیاز، وسایل گرمایشی لازم را به خانوارها ارائه دهد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر عدم اسکان زلزله زدگان در چادرهای موقت و اضطراری، یادآور شد: امکانات لازم برای اسکان زلزله زدگان ارائه شده و تاکید ستاد مدیریت بحران برای تحویل گرفتن چادرها از زلزله زدگان فقط در راستای حصول اطمینان از عدم بروز حادثه ناشی از اسکان اضطراری بوده و استانداری حاضر است تمامی چادرها را در اختیار بخشداری‌ها قرار دهد تا مردم در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنند.

کد خبر 4786619

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان ملل متحد بازسازی مناطق زلزله زده میانه بوشهر هفته بسیج بسیج انتخابات مجلس شورای اسلامی راهپیمایی ایلام گرگان بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد اغتشاشات ایران مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته ابولفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از حذف آگهی‌های مسکن دو پلتفرم «دیوار» و «شیپور» خبر داد و اعلام کرد «بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می‌کنند.»

در همین راستا فرشید ایلاتی کارشناس مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: عده‌ای دلالان و سودجویان در این پلتفرم‌ها اقدام به انتشار آگهی‌های جعلی مسکن می‌کردند که این روند موجب به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود؛ زین پس اگر املاکی می‌خواهد در این پلتفرم‌های خانه‌یاب تبلیغ شود ابتدا باید در سامانه املاک و اسکان باشد تا مشخصات و هویت مالک تأیید شود.

این کارشناس مسکن در ادامه تاکید کرد: از اردیبهشت‌ماه سال گذشته که سامانه املاک و اسکان به طور جدی روی کار آمد و دستورالعمل ثبت آگهی به متولیان املاکی‌ها و پلتفرم‌ها ارسال شد اما نسبت به این قوانین توجهی نداشتند و هم‌اکنون پس‌از یک سال بنا شد، دو پلتفرم «دیوار» و «شیپور» مسدود شود تا روند آگهی‌های خود را اصلاح و مجدد به فعالیت ادامه دهند.

وی گفت: سکوهای آگهی مسکن این دو پلتفرم تا هفته آینده با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی از دسترس خارج می‌شوند.

به گزارش مهر، قیمت‌گذاری کاذب مسکن توسط دلالان این حوزه موجب افزایش روز به روزی قیمت می‌شود که از این رو موجب دلسرد شدن مستأجران خواهد شد.

کد خبر 6087162 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • بخاری جیبی زیپو، گرمای زمستانی در جیب شما – ایران لایتر
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی