Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهروز افخمی شب گذشته به بهانه روز مجلس و سابقه حضور در مجلس ششم به عنوان نماینده روی خط تلفنی برنامه رادیویی صحنه با اجرای آرش ظلی‌پور آمد و در بخشی از این  گفت‌وگو درباره سریال جدید خود اینطور توضیح داد: این روزها مشغول «رعد و برق» هستم که یک سریال 25 قسمتی است و میخواهیم برای ماه رمضان آماده اش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال یک کار سخت و پر از اکشن و لایه لایه است و باید 24 ساعته کار کنیم. با وجود اینکه آمادگی برای کار زیاد دارم امیدوارم که جوری بسازم که مردم آن را دوست داشته باشند.

مصطفی رضوانی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما هم در توضیحاتی که از سوی روابط عمومی شبکه۵ منتشر شد، درباره این سریال گفت: در حال حاضر نگارش فیلمنامه قسمت‌های پایانی مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» که مربوط به سیل نوروز ۹۸ است، در حال انجام است. 

وی ادامه داد: نگارش فیلمنامه قسمت های ابتدایی این سریال که مربوط به سیل استان های گلستان و لرستان است، پایان یافته و اکنون در حال ویرایش و اعمال اصلاحات است.

رضوانی اظهار کرد: این سریال که برای ماه رمضان ۱۳۹۹ شبکه پنج سیما آماده می‌شود، به زودی در مرحله پیش تولید قرار خواهد گرفت.

وی یاد آور شد: مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» با طراحی و کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی روایت سیل نوروز ۹۸ و حماسه های رخ داده بعد از آن برای ماه مبارک رمضان سال ۹۹ خواهد بود.

رضوانی توضیح داد: این اثر که در عین استراتژیک و ملی بودن، فضایی شیرین هم دارد با محوریت یک گروه جهادی در سه استان گلستان، خوزستان، لرستان تصویربرداری خواهد شد و با تحقیقات میدانی گسترده ای که توسط تیم محقق انجام شده است، قطعا ناگفته های شگفت آوری از اتفاقات و مجاهدت های رخ داده در مهار این رخداد طبیعی را برای مردم خواهد داشت.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما بیان کرد: شروع تصویربرداری این سریال ۲۵ قسمتی از ۲۰ آذر و از استان گلستان خواهد بود و سه استان گلستان، خوزستان، لرستان به عنوان لوکیشن های اصلی این سریال خواهد بود.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1326898

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بهروز افخمی سریال ایرانی شبکه ۵ سیما باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند عراق باشگاه استقلال انتخابات مجلس یازدهم سهمیه بندی بنزین بنزین آلودگی هوا لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد