Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش خبرگزاری مهر، اولین همایش «کار فرهنگی در دانشگاه، چیستی و چرایی»، به همت دفتر مطالعات فرهنگی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و مرکز دانشجویان جهاد دانشگاهی، سه‌شنبه ۱۲ آذرماه، برگزار می‌شود.

این همایش در دو نشست مجزا با حضور تقی آزاد ارمکی، مهدی حسین‌زاده فرمی، جبار رحمانی و محمدرضا کلاهی به عنوان نشست اول از ساعت ۹ تا ۱۲ و نشست دوم از ساعت ۱۴ تا ۱۷ با حضور نعمت‌الله فاضلی، مسعود فراستخواه، مهدی فیض و آرش حیدری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش کار فرهنگی در دانشگاه، چیستی و چرایی، در سالن شهید صبوری ساختمان شماره دو جهاد دانشگاهی واقع درخیابان انقلاب اسلامی، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۷۲ برگزار می‌شود.

کد خبر 4782410 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: روزنامه نگاری دانشکده خبر تهران خبرگزاری مهر ترجمه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی ادبیات رونمایی کتاب ادبیات جهان گردشگری نشر نو میراث فرهنگی برنامه تلویزیونی هفته کتاب ادبیات کودک و نوجوان تجدید چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری معرفی اولیه و رونمایی از کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» نوشته سید نوید اخلاقی عصر دوشنبه با حضور اصحاب رسانه، منتقدان و فعالان حوزه حقوق و سیاست و نویسنده این کتاب در سالن جلسات ستاد نمازجمعه شیراز برگزار شد.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز در ابتدای این نشست با بیان مقدمه‌ای گفت: عموم مردم وظیفه ذاتی نمازجمعه را صرفاً محدود به روز جمعه و برپایی نماز جمعه می‌دانند در حالی که فعالیت‌های این نهاد تنها محدود به برپایی نمازجمعه و یا حتی جنبه‌های عبادی و سیاسی نمی‌شود و ستاد نماز جمعه باید در ابعاد و شئونات مختلف اجتماعی و فرهنگی فعال باشد.

احمد فخارزاده افزود: در ستاد نماز جمعه کمتر شنیده‌ایم که کاری فرهنگی مثلاً با عنوان نقد کتاب یا رونمایی از کتاب انجام شود اما ما معتقدیم کتاب شالوده و زیربنای اصلاح جامعه و کتابخوانی یکی از مبانی فرهنگ است و از این رو ذیل حوزه فرهنگ به این مساله ورود کرده‌ایم و معتقدیم با اصلاح فرآیندهای فرهنگی و آگاهی‌بخشی عمومی بسیاری از امور دیگر خود به خود اصلاح می‌شوند.

فخارزاده افزود: حمایت از اهالی فرهنگ و فعالان فرهنگی و اجتماعی به خصوص نویسندگان علاوه بر اینکه زمینه شکوفایی استعدادها را فراهم می‌کند تأثیرات عمیق و مثبتی بر سایر شئون جامعه خواهد گذاشت و ما به صورت جدی به این حوزه ورود کرده‌ایم.

نویسنده کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» نیز بیان کرد: این کتاب دومین اثر تولیدی‌ام پس از کتاب «بررسی تطبیقی انتخابات ریاست جمهوری در ایران» در سال ۱۳۹۹ است که مروری بود بر تاریخچه انتخابات در جهان و ایران با نگاهی تحلیلی آماری بر انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری که تنها انتخابات دور دومی در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری ما بود.

سید نوید اخلاقی افزود: در کتاب بررسی تطبیقی انتخابات ریاست جمهوری در ایران با قالبی علمی و دانشگاهی به تحلیل نظام انتخاباتی با نگاهی آماری پرداخته بودم به این امید که منبع و رفرنسی برای محققان و پژوهشگران این حوزه شود.

این نویسنده بیان کرد: اینک در کتابی که با نام «توسعه سیاسی و امنیت ملی» فراروی شما است و چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه به صورت رسمی از آن رونمایی می‌شود نیز به معرفی جامع و کاملی از مبانی سیاست پرداخته‌ام و مکاتب سیاسی را با نگاهی تحلیلی و علمی معرفی کرده‌ام.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این کتاب نیز در دانشگاه به عنوان یک منبع و مرجع معتبر مورد استفاده اهل علم، محققان و دانشجویان رشته علوم سیاسی و حقوق به ویژه حقوق اساسی قرار گیرد و از محتوای آن بهره‌مند شوند.

اخلاقی در پایان این نشست از پژوهشگران و علاقه‌مندان به حوزه علوم سیاسی و حقوق دعوت کرد با حضور در آئین رسمی رونمایی از کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» و سپس نقد این کتاب، وی را در ادامه این مسیر یاری کنند.

کد خبر 6079273

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد