Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛  در آستانه سفر رئیس جمهوری آمریکا به انگلیس برای شرکت در اجلاس سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) «جرمی کوربین» رهبر حزب مخالف دولت هشدار داد که بوریس جانسون از دنباله روی و چاپلوسی دونالد ترامپ دست بردارد.
کوربین روز دوشنبه با انتشار پیامی در توییتر فرازهایی از سخنان خود را در کمپین انتخاباتی بازنشر داد که گفته است:‌ ۱۶ سال پیش من نسبت به حمله و اشغال عراق هشدار دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتم این اقدام  مجموعه‌ای از درگیری‌ها و نفرت را به دنبال خواهد داشت که منجر به جنگ، تروریسم و شوم بختی نسل‌های آینده خواهد شد.
وی حمله تروریستی و مرگبار هفته گذشته در لندن بریج را که دو کشته و سه مجروح برجای گذاشت، نتیجه سیاست‌های مداخله‌جویانه دولت‌های امریکا و انگلیس در سال ۲۰۰۳ میلادی توصیف کرد و گفت: من یکی از معدود نماینده‌های پارلمان بودم که نسبت به حمله ناتو علیه لیبی در سال ۲۰۱۱ هشدار دادم. انگلیس نباید در این درگیری مشارکت می کرد.
وی یادآور شد که اکنون لیبی فاقد دولت است و این مساله سبب شده تا از یک سو به بی ثباتی در منطقه دامن زده شود و از سوی دیگر امنیت اروپا کمتر شود.
رهبر حزب کارگر با تاکید بر اینکه «جنگ علیه تروریسم شکست خورده است» افزود: انگلیس بارها در شمال آفریقا، خاورمیانه و افغانستان دخالت نظامی کرده و به جای حل مشکل، اوضاع را تشدید کرده است.
کوربین همچنین به حمایت تسلیحاتی دولت انگلیس از عربستان سعودی اشاره کرد که «دشمن حقوق بشر و عامل طولانی شدن بحران انسانی در یمن است». رژیمی که به گفته او در امور داخلی سایر کشورها دخالت می کند و جمال قاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی را به قتل می‌رساند.
کوربین همچنین تصریح کرد زمان آن رسیده که انگلیس دست از دنباله روی دونالد ترامپ بردارد. او ‌«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس را چاپلوس ترین سیاستمدار جهان نسبت به رئیس جمهوری آمریکا توصیف کرد.
بر اساس برنامه اعلام شده رئیس جمهوری آمریکا بامداد فردا برای شرکت در اجلاس سران کشورهای عضو ناتو وارد لندن خواهد شد. هم زمان گروه‌های مخالف و پویش‌گران ضد جنگ قرار است در اعتراض به سفر او در لندن تظاهرات کنند.
در جریان آخرین سفر ترامپ به لندن ده ها هزار نفر از مخالفان او در خیابان‌های مرکزی لندن تظاهرات کردند. این سفر نزدیک به ۱۴ میلیون پوند خرج روی دست دستگاه امنیتی انگلیس گذاشت تا امنیت سفر رئیس جمهوری آمریکا تامین شود.
سفر او به انگلیس کمتر از یک هفته مانده به برگزاری انتخابات سراسری این کشور صورت می گیرد و افکار عمومی نگران اظهارنظرهای مداخله‌جویانه او در امور سیاسی این کشور هستند.
ترامپ ماه گذشته در اظهارنظری «جرمی کوربین» را گزینه‌ای نامناسب برای نخست‌وزیری دانست. وی گفت: کوربین برای کشور شما خیلی بد خواهد بود. او بسیار بد خواهد بود. او شما را در مسیر بدی قرار می دهد. او شما را به جاهای بدی می‌کشاند.
ترامپ که پیش تر نیز از جانسون حمایت و تعریف کرده بود، بار دیگر به تحسین او پرداخت و گفت: او مرد فوق‌العاده‌ای است و من فکر می‌کنم که او دقیقا فرد درستی برای زمان حاضر است.
طبق نظرسنجی «یوگاو» ۱۰ درصد از مردم انگلیس معتقدند مهر تأیید ترامپ بر کاندیدهای انتخابات نمی‌تواند برای آن‌ها مفید واقع شود و بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان آن را مخرب می‌دانند. برچسب ها: کوربین ، جانسون ، چاپولسی ، ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: کوربین جانسون ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ بخر دیگه‌!

«رونان شاولوف» خاخام صهیونیست گفته است؛ نمی‌دانیم از دست ایران به کجا فرار کنیم‌؟! دوره‌ای هم نیست که معجزه‌ای بشود و دریا شکاف بردارد!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت‌: «رونان شاولوف» خاخام صهیونیست گفته است؛ نمی‌دانیم از دست ایران به کجا فرار کنیم‌؟! دوره‌ای هم نیست که معجزه‌ای بشود و دریا شکاف بردارد!

گفتم‌: منظورش چیست‌؟

گفت‌: منظورش شکافتن دریا با دعای حضرت موسی علیه‌السلام به دوازده بخش و عبور بنی اسرائیل و غرق شدن لشکریان فرعون است‌.

گفتم‌: صهیونیست‌ها پیروان همان فرعون هستند و مانند او کودک می‌کشند، سینه زنان را می‌شکافند و از انجام هیچ جنایتی رویگردان نیستند. بنابراین اگر معجزه‌ای رخ بدهد و دریا شکاف بردارد پیروان امروز فرعون یعنی همین صهیونیست‌های پلید و خبیث غرق می‌شوند.

گفت‌: یکی از مخالفان نتانیاهو با اشاره به شرایط هولناک رژیم صهیونیستی خطاب به او نوشته «‌با وجود این همه نشانه از موقعیت اسفناکی که داریم چرا هنوز نمی‌خواهید واقعیت کنونی را درک کنید»؟!

گفتم: به یارو گفتند؛ اگر یکی بهت گفت «‌یابو»! باهاش درگیر شو. اگر دیگری هم گفت یابو بهش فحش بده ولی اگر سومی هم گفت یابو، دیگه برو یک پالون برای خودت بخر!

دیگر خبرها

  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس