Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@15:29:16 GMT

دستگیری ۷۹ نفر در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۸۹۰۰

دستگیری ۷۹ نفر در خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

مدیر کل ضد تروریست وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان خوزستان، ۷۹ نفر از عناصر اصلی حمله به مراکز عمومی و خصوصی، پایگاه‌های نظامی و انتظامی و مردم شناسائی و در حین و بعد از اغتشاشات دستگیر شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از این افراد ۱۳ قبضه انواع اسلحه از جمله کلاشنیکف و کلت کمری، لباس نظامی، پلاک جعلی خودرو و تابلو ایست و بازرسی کشف و ضبط گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه تیم تروریستی که با حمایت یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس آموزش‌های ویژه دیده و نقش مهمی در حمله به مراکز دولتی و شلیک به حافظان امنیت و مردم داشته‌اند که یکی از اتباع این کشور نیز جزء دستگیرشدگان می‌باشد.

مدیر کل ضد تروریست وزارت اطلاعات همچنین گفت: چندین تیم تروریستی که برنامه‌ریزی و یا نقش موثر در خرابکاری و حمله به مراکز حساس و مردم در سطح کشور داشتند، شناسایی و دستگیر شدند که در آینده نزدیک به سمع و نظر مردم بصیر کشور خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت اطلاعات استان خوزستان اعتراض به گرانی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام گروگان گیری در شاهرود خبر داد و گفت: متهم دستگیر و انگیزه خود را اختلافات مالی با بستگان دو گروگان اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز گذشته وقوع یک مورد گروگان‌گیری به حوزه انتظامی شاهرود گزارش شد، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از گروگان‌گیری دو جوان ۳۰ و ۳۵ ساله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش پلیس هویت گروگان گیر مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: مخفیگاه آدم ربا طی ۲۴ ساعت در یکی از روستاهای شاهرود مشخص شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی عملیات تعقیب و گریز و شلیک به سمت لاستیک خودرو متوقف شد، ابراز داشت: فرد گروگان گیر دستگیر شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه حال عمومی گروگان‌ها خوب گزارش شده است، تصریح کرد: خوشبختانه این افراد آسیبی ندیدند و سالم رها شدند.

وی افزود: متهم در بازجویی انگیزه خود را اختلافات مالی با بستگان این دو جوان اعلام کرد و گفت برای کسب پول نقشه ربودن آنها را طراحی کرده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۹ نفر در تاجیکستان به ظن ارتباط با حادثه تروریستی مسکو
  • کشف قطعات پهپاد در مرز رومانی و اوکراین
  • پاسخ شنیدنی یک جامعه شناس به افرادی که فکر می‌کنند «حمله نظامی» هم راه‌حلی برای بهبود شرایط است!
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • مسکو: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین یک هدف مشروع برای ارتش روسیه است
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش