Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:35:44 GMT

۳ کوهنورد مفقود شده گیلانی نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۸۹۳۲

۳ کوهنورد مفقود شده گیلانی نجات یافتند

۳ کوهنورد گیلانی مفقود شده در ارتفاعات موشنگاه سراوان رشت به کمک ۲ تیم امدادی و پس از ۹ ساعت جست‌وجو پیدا شدند. ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، 3 کوهنورد گیلانی مفقود شده در ارتفاعات موشنگاه دهستان سراوان بخش سنگر رشت و در نزدیکی شهرستان شفت شب گذشته به‌کمک 2 تیم امدادگر هلال احمر گیلان پیدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلال احمر گیلان در این‌‌ مورد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات یافتن این کوهنوردان که به‌دلیل عدم آشنایی با این منطقه کوهستانی گم شده بودند پس از مطلع شدن نیروی انتظامی توسط اهالی محل آغاز و تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

مهدی ولی‌پور خاطرنشان کرد: عملیات پیدا کردن 3 کوهنورد گیلانی 9 ساعت طول کشید و تیم‌های امدادی پس از جست‌‌وجوی فراوان موفق شدند آنها را پیدا کنند.

عملیات جست‌وجو تا یافتن کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات کی‌نو ادامه داردگرفتار شدن کوهنوردان در ارتفاعات «شیرز» کوهدشت؛ عملیات نجات پایان یافتکوهنوردان تهرانی مفقود شده در دماوند پیدا شدند

وی افزود: از این 3 کوهنورد یکی برای شهرستان رشت و 2 تن دیگر نیز شفتی هستند و هم‌اکنون برای مداوا به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شدند اما یکی از آنها آسیب جدی ندیده و سراپایی درمان شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد:  این کوهنوردان طی این حادثه از ناحیه مچ پا، مچ دست و ناحیه دنده دچار آسیب شده‌اند و در حال حاضر روند درمانی خود را در بیمارستان پورسینای رشت می‌گذرانند.

انتهای پیام/613

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های اجت شهرستان سوادکوه خبر داد.

غلامعلی فخاری گفت: حادثه گم شدن افراد گردشگر در جنگل‌های اجت واقع در منطقه ورسک سوادکوه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی تصریح کرد: بعد از اعزام تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات دوگل به محل مورد نظر و پس از ۴ ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن افراد گم شده شدند و پس از هماهنگی لازم افراد مورد نظر را به محل امن انتقال دادند.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ