Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@00:14:42 GMT

آخرین خبرها از منشا «بوی بد» در تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۹۰۸۵

آخرین خبرها از منشا «بوی بد» در تهران

خبرگزاری میزان- چند ساعتی است که بوی نامطبوعی در برخی از مناطق شهر تهران به مشام می‌رسد. تاریخ انتشار: 16:47 - 11 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۲۷۵

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، چند ساعتی است که بوی نامطبوعی در برخی از مناطق شهر تهران به مشام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: ارتفاع زباله‌ها در آراد کوه به ۶۰ متر رسید/تهران درگیر با بحران محیط زیستی آرادکوه

پیگیری خبرنگاران در مورد منشا این بو، تاکنون به نتیجه نرسیده است چرا که تمامی مسئولان در جلسه آلودگی هوا هستند و استانداری هم در این خصوص پاسخگو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بوی نامطبوع که ساعت ۱۵ تنها در مرکز شهر تهران حس می‌شد، هم اکنون در مناطق شمالی هم به مشام می‌رسد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوی نامطبوعی بوی بد در تهران بوی نامطبوع اخبار اجتماعی بوی بد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، غفوری قائم‌مقام سیما که پیش از این به عنوان مدیر شبکه‌های مستند و افق سیما شناخته می‌شود؛ معتقد است سال ۱۴۰۲ تغییر در شیوه سریال‌سازی یعنی دفتر فیلمنامه شکل گرفت و بنابر این شد تا فیلمنامه‌ای تکمیل نشده وارد تولید نشود.

او می‌گوید: این تغییر رویکردی که هم در ساختار و هم در فضای سریال‌سازی ایجاد شد عملاً در سال ۱۴۰۲ به نتیجه رسید و اکنون بیش از ۱۳۰ فیلمنامه در مراحل مختلف وجود دارد. در سیمافیلم تعداد زیادی سریال در مراحل مختلف پیش تولید، تولید و پس تولید قرار دارد و این ها نویدبخش فضای خوبی امسال است.

با سلیم غفوری قائم‌مقام معاونت سیما درباره ساخت سریال‌های جدید، ادامه نهضت دنباله‌سازی، سرانجام ساخت سریال «موسی(ع)» و فصل جدید «پایتخت» و همچنین دستمزدهای سلبریتی‌ها گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

آقای سلیم غفوری! سرمایه‌گذاری روی ساخت سریال‌های طنز و برنامه‌های سرگرم‌کننده جواب داد. آنچه که در میان سریال‌های امسال در ماه رمضان هم دیدیم نه ماورایی انتظار داشتیم ماورایی از آب درآمد و نه معمایی، معمایی شد. برنامه‌تان برای ساخت سریال‌های جدید به چه صورت است و آیا به سمت ساخت سریال‌های طنز متعدد خواهید رفت یا خیر؟

چند کار طنز در دست تولید است. این آثار نمایشی برای آنتن تابستان پیش‌بینی شده که از جمله آن می‌توان به سریال «بدل» علی مسعودی (علی مشهدی) اشاره کرد و به تدریج نام‌ سریال‌های بعدی را اطلاع‌رسانی خواهند کرد. «پایتخت» در حال گفت‌وگو هستند طبعاً به طرح و فیلمنامه خوب و جذابی برسند حتماً امسال در دستور کار قرار می‌گیرد. این روزها دفتر فیلمنامه کارهای جدید در حوزه طنز طراحی می‌کند.

تلویزیون باید بین همه ژانرهای نمایشی تعادل ایجاد کند

آیا اولویتی برای پرداختن به ژانرهای نمایشی دارید؛ مثلاً طنز یا درام و معمایی؟

حتماً اولویت بر آن است در گونه‌های مختلف تعادل وجود داشته باشد. تلویزیون هم به کار طنز نیاز دارد و هم کار اجتماعی، هم به کار تاریخی، معمایی، پلیسی و به همه اینها نیاز دارد. اگر هر شب تلویزیون، طنز پخش کند در همه شبکه‌ها دلزدگی ایجاد می‌شود. باید بین گونه‌های مختلف تعادل وجود داشته باشد.

کما اینکه همان قدر کارهای طنز پرمخاطب است که کارهای تاریخی هم این‌طور است. مصداق بارز آن سریال «سرزمین مادری» که در زمستان کار پرمخاطبی شد. مخاطب آن را پسندید و دنبال کرد؛ بنابراین کار تاریخی هم جذاب است. تلویزیون حتماً بین گونه‌های نمایشی تعادل ایجاد می‌کند و این نکته در دستور کار است.

نکته‌ای درباره نهضت دنباله‌سازی مطرح شد. از نون‌خ، زیرخاکی و پایتخت صحبت شد که نون‌خ و زیرخاکی به آنتن رسیدند و شما به پیگیری «پایتخت» جدید اشاره کردید. آیا قرار است دنباله‌هایی همچون «بچه مهندس» و دیگر چند فصله‌های تلویزیون هم در دستور کار قرار بگیرد؟

باید به ایده رسید و مثلاً باید دید «بچه مهندس» که اشاره کردید چقدر قابلیت ادامه دادن و ساخت فصل جدید را دارد. حتماً کاری قابلیت داشت در نهضت فصل بعدی‌سازی که در دستور کار ما است، مورد توجه قرار می‌گیرد منتها با طرح و ایده جدید. اگر یک دنباله‌ای طرح و ایده جدید نداشته باشد نه تنها موفق نخواهد بود بلکه عقبه آن برند را هم از بین می‌برد.

صحبت‌ها بر سرِ شروع تولید سریال «موسی(ع)» است. آیا امسال جلوی دوربین می‌رود؟

الان سریال «موسی(ع)» در مرحله پیش‌تولید است. تست‌ها را از عوامل و بازیگران و دست‌اندرکاران می‌گیرند. سریال «حضرت موسی(ع)» با یک سیستم نوآوری جدید تولید می‌شود باید تجهیزات آن تأمین و وارد کشور شود. شاید امسال به تولید اصلی نرسد اما فرآیند آن دنبال می‌شود.

خبرهایی در فضای‌مجازی پخش می‌شود که بابک حمیدیان بازیگر نقش «موسی(ع)» خواهد بود و حتی نام‌های دیگری هم مطرح می‌شوند؛ صحت دارند؟

هنوز هیچ‌چیز راجع به هنرپیشه‌ها قطعی نیست و به نظرمن اجازه بدهید کارگردان و تهیه‌کننده در فضای آرامی با عوامل و بازیگران گفت‌وگو کنند تا به نتیجه برسند.

همان‌طور که می‌دانید آقای جبلی درباره ماجرای دستمزد سلبریتی‌ها در تحویل سال توضیحاتی دادند. آیا فرآیند بازنگری و اصلاح فرآیند دستمزدها به چهره‌ها که گفته شد در حال انجام است. دستمزد چهره‌هایی که میهمان برنامه‌های تلویزیونی می‌شوند یا در سریال‌ها و برنامه‌ها حضور دارند اصلاح می‌شود یا خیر؟

فرآیند آن در حال انجام است. طبعاً چهره‌ها برای حضور در سریال، میهمان شدن در تلویزیون، اجرا و به انحاء و گونه‌های دیگر دستمزدهایی را طلب می‌کنند. البته این اتفاق فقط مختص به تلویزیون نیست بلکه در فضاهای رسانه‌ای دیگر هم اتفاق می‌افتد. متأسفانه در خلال صحبت‌هایم به آن اشاره کردم که پلتفرم‌ها فضای دستمزدی را به شدت تغییر دادند. به هر حال اگر قرار باشد این یک بام و دو هوایی‌ها و دستمزدهای عجیب و غریب کاملاً اصلاح شوند نیازمند همگرایی بین تلویزیون، سینما و پلتفرم‌هاست. اگر این همگرایی کامل شکل نگیرد کنترل شرایط حتماً پیچیده و سخت خواهد بود و این فرآیند حتماً دنبال خواهد شد.

بالاخره پایتخت ۷ وجود دارد یا نه ؟ | آخرین خبرها از ساخت سری جدید این سریال | ببینید

کد خبر 845084 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران محسن تنابنده فیلم و سریال ایرانی چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • سهمیه مسافری به مناطق آزاد تعیین شد
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۳ استان جنوبی | آخرین خبرها از سیلاب
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس
  • آخرین خبرها از ثبت جهانی «فلک‌الافلاک»
  • ورود خودروهای برقی محدوده طرح ترافیک را عوض می کند!
  • آسفالت بیش از ۱۶ هزار مترمربع معابر در شیراز