Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@00:02:51 GMT

آخرین خبرها از سریال رمضانی با موضوع سیل نوروز

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۹۰۸۹

آخرین خبرها از سریال رمضانی با موضوع سیل نوروز

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، مصطفی رضوانی با بیان این مطلب گفت:

نگارش فیلمنامه قسمت‌های ابتدایی این سریال که مربوط به سیل استان‌های گلستان و لرستان است، پایان یافته و اکنون در حال ویرایش و اعمال اصلاحات است.

وی ادامه داد: این سریال که برای ماه رمضان ۱۳۹۹ شبکه پنج سیما آماده می‌شود، به‌زودی در مرحله پیش تولید قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» با طراحی و کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی داود هاشمی روایت سیل نوروز ۹۸ و حماسه‌های رخ داده بعد از آن، برای ماه مبارک رمضان سال ۹۹ خواهد بود.

رضوانی توضیح داد: این اثر که در عین استراتژیک و ملی بودن، فضایی شیرین هم دارد با محوریت یک گروه جهادی در سه استان گلستان، خوزستان، لرستان تصویربرداری خواهد شد و با تحقیقات میدانی گسترده‌ای که توسط تیم محقق انجام شده است، قطعا ناگفته‌های شگفت‌آوری از اتفاقات و مجاهدت‌های رخ داده در مهار این رخداد طبیعی را برای مردم خواهد داشت.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما اضافه کرد: شروع تصویربرداری این سریال ۲۵ قسمتی از ۲۰ آذر و از استان گلستان خواهد بود و سه استان گلستان، خوزستان، لرستان به عنوان لوکیشن‌های اصلی این سریال خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سریال رمضانی تلویزیون رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند

سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نخستین اظهار نظر اسماعیلیان در مورد سریال رمضانی الحشاشین
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • آخرین خبرها از پارسیلون خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود