Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بودجه عمومی سال آینده کشور ۴۴۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

 دکتر بهروز بنیادی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین  گفت: همه ساله طبق قانون بودجه سال آینده ۱۵ آذرماه  به مجلس ارائه می شد ولی امسال با توجه به تعطیلی مجلس در اولین روز کاری مجلس بودجه سال ۹۹  به مجلس ارائه و در کمیسیون های مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه  ۹ تا ۱۰ درصد بودجه کشور به وزارت بهداشت و آموزش و پرورش اختصاص داده می شود گفت: بیش از ۴۰ درصد فضاهای آموزشی کشور فرسوده و نیاز به مقاوم سازی دارند که این رقم در بردسکن ۵۰ درصد است که  می طلبد وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با مشارکت خیران  دراین حوزه بیش از پیش ورود پیدا کنند. وی  عنوان کرد: در بازدیدی که از چند مرکز آموزشی و هنرستانی بردسکن  داشتم  متاسفانه هنوز برخی از تجهیزات و امکانات آموزشی و کارگاهی به روزرسانی نشده است  و به لحاظ سرانه غذایی اعتباری اختصاص داده نشده است. وی با اشاره به  مشکلاتی که  شهرستان ها در حوزه آموزش و پرورش دارند گفت:  متاسفانه بسیاری از آیین نامه و بخشنامه های ابلاغی دست مدیران آموزش و پرورش را در شهرستان ها بسته است  و هنوز تصمیم گیرنده اصلی مدیران استانی می باشند.  وی برتفویض اختیار برای حل مشکلات و نیازهای شهرستانها  در حوزه آموزش تاکید کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل باید نقش ناظر را انجام دهند تا مشکلات شهرستان ها بهتر رصد شود. وی همچنین گفت: با توجه به درخواست تعدادی از آموزشیاران نهضت سواد آموزی مبنی بر جذب آنها در استخدام آموزش و پرورش گفت:  قانونی در مجلس مصوب شده است که تمامی آموزشیاران نهضت تا سال ۹۲  به استخدام آموزش و پرورش دربیایند که دراین رابطه تعداد دیگری از آموزشیاران نهضت که از سال ۹۲ به بعد در حوزه نهضت فعالیت دارند شامل آنها نشده است که امید است  در بودجه سال آینده وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری استخدامی کشور نیز برای این افراد تصمیم جدی برای استخدام آنها گرفته شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بهروز بنیادی بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم نامه مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین خبر داد و گفت: قائنات، دیار نیک‌اندیشان و مأمن خیرین مدرسه‌ساز است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به مناسبت روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم خیرین مدرسه‌ساز؛ در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و جامعه فرهنگیان از خیرین مدرسه ساز شهرستان قاین تجلیل شد. 

حامد رخسارپور، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، فرهنگیان، دانش‌آموزان و خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد، ضمن گرامیداشت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم خیرین، سخنانی ایراد کرد.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده، مدرسه را به مثابه گلخانه‌ای دانست که در آن نهال‌های امید و آینده کشور پرورش می‌یابند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت مشارکت همگانی در امر مدرسه‌سازی، از خیرین نیک‌اندیش به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: خیرین مدرسه‌ساز با احداث و تجهیز مدارس، در حقیقت در راه ساختن جامعه‌ای آباد، پیشرفته و متمدن گام برمی‌دارند.

وی به برخی از اقدامات انجام شده در زمینه مدرسه‌سازی در استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، 59 مدرسه در سطح استان احداث و به بهره‌برداری رسیده است. وی همچنین از برنامه‌های آتی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی برای ساخت مدارس بزرگ مقیاس خبر داد.

در این مراسم، تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان قائنات که در امر ساخت و تجهیز مدارس مشارکت داشته‌اند، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند. 

امضای تفاهم‌نامه ساخت یک مدرسه 12 کلاسه مشارکتی در شهر قاین از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

حضور پرشور خیرین مدرسه‌ساز در این مراسم، بار دیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی همواره در امر مدرسه‌سازی و کمک به تعلیم و تربیت نسل آینده پیشگام بوده‌اند. این شور و اشتیاق، نویدبخش آینده‌ای روشن برای آموزش و پرورش کشورمان است.

در حاشیه این مراسم، تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز از انگیزه خود برای مشارکت در امر مدرسه‌سازی سخن گفتند. آنها ایمان به نقش کلیدی آموزش و پرورش در توسعه کشور، علاقه به کمک به دانش‌آموزان نیازمند، و کسب ثواب و اجر معنوی را از جمله انگیزه‌های خود برای این کار نیک عنوان کردند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • جهش تولید بدون اصلاح انگاره‌های ذهنی وجود ندارد
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳